Nowy Opel Corsa na oficjalnych zdjęciach. Czas na silniki spalinowe

Nowy Opel Corsa zadebiutował w wersji czysto elektrycznej Corsa-e. Teraz producent zaprezentował nam zdjęcia Corsy z klasycznym napędem. Poznaliśmy też szczegóły spalinowej oferty auta.

Nowy Opel Corsa zostanie zbudowany na bazie francuskiej platformy CMP. Będzie więc bliskim krewniakiem Citroena C3 i Peugeota 208. Bagażnik miejskiego auta pomieści 309 l (poprawa o 24 l), a rozstaw osi zwiększono o 28 mm (2538 mm), co przełożyło się na więcej miejsca z tyłu. Corsa w nową generację wjeżdża sporo lżejsza, bo pozbyła się aż 108 kg. Od poprzedniczki jest też ciut dłuższa (4,06 m do 4,02 m) i niższa (o 48 mm).

W galerii znajdziecie zdjęcia nowego Opla Corsy. Wcześniej prezentowaliśmy wam Corsę-e.

Jakie silniki spalinowe znajdziemy pod maską nowego Opla Corsa?

  • benzynowe 1.2 PureTech o mocy 75 KM (wolnossący silnik), skrzynia ręczna,
  • benzynowe 1.2 PureTech o mocy 100 KM (turbo), ręczna lub automatyczna skrzynia (8 stopniowy),
  • benzynowe 1.2 PureTech o mocy 130 KM  (turbo), ręczna lub automatyczna skrzynia,
  • wysokoprężne 1.5 o mocy 100 KM, ręczna skrzynia.

Opel Corsa-e. To w wersji elektrycznej zadebiutowała nowa Corsa

Silnik elektryczny będzie miał 134 KM mocy (100 kW) i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Kierowca dostanie do wyboru trzy tryby jazdy - Eco, Normal oraz Sport. Pojemność baterii to 50 kWh. Corsa-e przejedzie 330 km zanim trzeba będzie ją podpiąć do gniazdka, a przynajmniej tak deklaruje producent. Liczby nowego Opla Corsa-e:

  • przyspieszenie od 0 do 50 km/h - 2,8 s,
  • przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 8,1 s,
  • prędkość maksymalna - 150 km/h,
  • pojemność baterii - 50 kWh,
  • zasięg na jednym ładowaniu wg normy WLTP - 330 km,
  • ładowanie od 0 do 80 proc. przy użyciu szybkiej ładowarki - 30 minut,
  • ładowanie od 0 do 100 proc. ze zwykłego gniazdka 1,8 kW - 28 godzin.
Więcej o:
Komentarze (30)
Nowy Opel Corsa na oficjalnych zdjęciach. Czas na silniki spalinowe
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: dzz

    Oceniono 23 razy -13

    najmniejsze auto dla niezamoznego klienta, studenta etc - gora 25 30 tys zl, nikt za te reno nie da wiecej bo aut na ef sie nie kupuje.

  • Gość: kalisadawa

    Oceniono 9 razy -1

    Kiedyś byłem fanem marki. Teraz mamy taniochę klasy f - z zawieszeniem jak z wózka dla dzieci. Buja a nie skręca. Ciekawe czy fotel będą też z dwudziestocentymetrowej gąbki. Miękkie dla tłustej d4 a nie podpierające ciała, jak w klasie f.... ufff

  • Gość: SorryToBadziew

    Oceniono 15 razy -7

    kolejny tekturowy francuzik z plastkikowymi ciegnami, nadrukami instalacji na blotnikach i karoseria skladajaca sie po wjechaniu na kraweznik ?

  • Gość: Aga

    Oceniono 18 razy -10

    Fordow, folcwagenow i francuskich …. i to by bylo na tyle. Opla juz nie ma.

  • Gość: be

    Oceniono 16 razy -8

    Opel tonie, jeszcze firmy jakos kupuja z olbrzymimi rabatami ale kierowcy sie poznali na mineciarskiej tandecie.

  • Gość: ralf

    Oceniono 8 razy 0

    ankieta: jak oceniasz zmianę z rdzopla na fropla?

  • Gość: Renomax

    Oceniono 10 razy -2

    Jak to na Moto.pl - sami maniacy niemieckiej motoryzacji ledwo zipiącej za Francuzami i Japońcami...

  • Gość: d s

    Oceniono 8 razy -2

    zamiast francuskiego opla kupic oryginał na jakim został zrobiony czyli PEUGEOT 2018

  • Gość: Kj

    0

    Kiedy zdjęcia środka

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX