Trwa trzecia edycja kampanii edukacyjnej Carlsberg Polska, która zachęca do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i kierowania się w życiu „trzeźwym”, rozsądnym myśleniem. W tym roku kampanię wspierają znane osoby ze świata muzyki, sportu i motoryzacji. Vienio, Kasia Bigos i Karolina Pilarczyk w filmikach opowiadają, co dla nich znaczy trzeźwe myślenie na co dzień. Mimo że reprezentują różne środowiska, łączy ich odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu i przekonanie, że nasza siła tkwi w nas samych.
Zawsze mówię, że drift jest jak taniec, ale by opanować jego trudną technikę, głowa musi być czysta, a myśli niezmącone. Szybka jazda wymaga 100 proc. koncentracji i wystarczy chwila nieuwagi, by sytuacja wymknęła się spod kontroli. Podobnie jest z alkoholem. Dlatego pić trzeba z głową. I nigdy nie siadać po nim za kółkiem. Jeździe po alkoholu mówimy kategorycznie NIE
- mówi Karolina Pilarczyk.