Komentarze (72)
Kupujemy używane: 1.4 TSI - kupować, czy nie? Czy warto postawić na auto z grupy VAG z silnikiem 1.4 TSI
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Misiek

    0

    audi a3 8v limo 2016, 1.4 tfsi, 70 tysiecy przebiegu, zero problemow at all.

  • Gość: Gość

    0

    Jak czytam te opinie to mam wrażenie że jeździłem zupełnie innym samochodem. Golf 1.4 TSI 2010 polski salon. Rozrząd zrobiłem po 150k. i to była jedyna poważna naprawa w historii. Przy 170 k sprzedałem bez problemu.

  • Gość: kropa

    0

    Mam Audi A3 z 2008roku z silnikiem 1.4TFSI (TSI) o oznaczeniu CAXC przejechane 230tyś km. Serwisowany w ASO do 213tyś. Normalnie eksploatowane, zadbane autko... iii uwaga! zero problemów... a nie przepraszam faktycznie niedawno wymieniałem sterownik Turbo(200zł oryginalna część ASO) bo się tam jedna gumka wyrobiła, a trzeba niestety całość kupić. Tych 1.4 TSI silników było bardzo dużo więc zanim ktoś zacznie gadać że są g*wno warte niech najpierw sprawdzi dokładnie czym jeździ i czy ma faktyczny przebieg. Faktycznie jeśli chodzi o rozrząd to łańcuchy lubią się rozciągać ale jeśli były wymienione po 2010r to są one poprawione i ryzyko ich zerwania jest bardzo małe. A wymiana rozrządu co 100-120tyś nie jest znowu taka straszna.

  • Gość: krytyczka

    Oceniono 2 razy 0

    Polandia, ja takim szajsem nie jeżdżę. Ja muszę mieć pewność, że dojadę z punktu A do B. Ale wy możecie testować przez własną kieszeń :)

  • kapitan_rzbik

    Oceniono 8 razy 0

    pkierd..nie o tych wolnosscych
    ostatnio oddaliśmy 15letnie wv polo na zlom z przebiegiem 115000, naprawa była nieopłacalna

  • Gość: king

    Oceniono 5 razy -1

    Mam golfika V i sie dobrze sprawuje, wziełem go z myślą o taniej eksploatacji bo nie pali dużo a na przyszłość jakby trzeba było coś wymienić to bez problemu sie kupi części delphi w jakości oe czyli jak na pierwszy montaż.

  • Gość: ece

    Oceniono 2 razy -2

    kupujemy padline !
    da się ją zjeść czy nie ?

  • Gość: Sebastian

    Oceniono 2 razy -2

    1,4 TSI VW - uciekać jak od zarazy!!!

  • alben albus

    Oceniono 2 razy -2

    Od początku wszystkie tsi wydymał posiadaczom tych pojazdów z ich portfeli de facto VW na tym jeszcze zarobił krocie (które poszły i id? na odszkodowania za dieselgate) na zasadzie iż auto ma się psuć! Szajssrajwagenszrot...

  • Gość: Luki

    Oceniono 18 razy -2

    Glupoty gadasz. Te nowe 1.4 tsi 150 koni sa swietne bezawaryjne niezle przyspieszaja..

  • Gość: teraz jeżdżę autem z gorszym silnikiem

    Oceniono 9 razy -3

    VW passat b8, 1,4 litra - 150 KM, 130 tyś. km zrobione w latach 2015-2019.
    Silnik SUPER. Obawiałem się go biorąc samochód - pierwszy raz w "downsizingu". Tymczasem - auto jeździło pięknie: bardzo elastyczny, nie brakowało mu mocy, niezwykle OSZCZĘDNY (artykułu dokładnie nie czytałem, ale wpadła mi w oko informacja o odłączających się cylindrach przy spokojniej jeździe, wprowadzonych jakoby w 2017 r, tymczasem miałem to 2 lata wcześniej, w aucie wyprodukowanym w 02.2015). Pierwszy passat, który nie brał oleju. Absolutne zero problemów, choć nie wiem, jak w przyszłości będzie wyglądała kwestia trwałości tego silnika (zawsze mnie to zastanawia, zwłaszcza w kontekście częstego w mieście wyłączania i włączania silnika po zatrzymaniu samochodu, o ile nie odłączy się tej funkcji)

  • Gość: kamilos678

    Oceniono 9 razy -3

    Jedyne prawilne 1.4 to diesel D-4D jaki jest w yaris, reszta to tak średnio bo takie jednostki aktualnie są pchane do coraz większych gabarytowo aut

  • Gość: Janek

    Oceniono 12 razy -4

    Mam Octavie 2016 z tym silnikiem. Obecnie 72tys km przebiegu i żadnych usterek. Silnik spisuje się rewelacyjnie, jest bardzo dobrze wyciuszony ale to co mnie najbardziej zaskoczyło to splanie: w mieście 7,3-7,5l/100km, podobne spalanie na autostradzie przy 140km/h (jest to realne spalanie bo komputer zaniża średnio o 0,4-0,5l/ 100km). Moim zdaniem to najlepsza jednostka w tej klasie- idealny kompromis pomiędzy przyzwoitymi osiągami ( jak na 1.4 rzecz jasna i niskim zużyciem paliwa). Silnik zalany Motulem SPECIFIC 504.00/507.00 5W30 5W-30 , wymiana co roku.

  • Gość: duc69

    Oceniono 17 razy -5

    Drogi autorze. Twoja ignorancja w temacie 1.4 TSI poraża. W autach z tym silnikiem nie ma czegoś takiego jak wymiana oleju co 30 tys. km. Serwis i wymianę oleju wykonuje się według wskazań komputera. Wymiana oleju co 30 tys.km jest mocno teoretyczna. W praktyce olej wymienia się co 20-25 tys. km. Jedyna prawdziwa informacja w tym artykule to problemy z łańcuchem rozrządu występujące w pierwszych latach produkcji objawiające się znacznie głośniejszą pracą rozrządu po uruchomieniu silnika. Wystarczy nie być konkretnym laikiem motoryzacyjnym, żeby problem zauważyć i zgłosić się do serwisu. Na to była akcja serwisowa producenta. W późniejszych latach wadę konstrukcyjną usunięto. Sam mam auto z 2012 roku, najechane 100 tys. km i żadnych problemów z rozrządem, silnikiem bądź autem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX