Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię

Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

W maju Toyota zajęła pierwsze miejsce pod względem rejestracji kompaktów. Na wynik ten składa się zarówno liczba rejestracji nowego modelu 12. generacji, oferowanego jako hatchback, sedan i TS Kombi, jak i Corolla Classic, czyli poprzednia generacja dostępna wyłącznie z nadwoziem sedan.

Najpopularniejsze marki w segmencie C, kwiecień-maj 2019Najpopularniejsze marki w segmencie C, kwiecień-maj 2019 PZPM

Ponad 10 000 kompaktowych Toyot

Łączna liczba rejestracji Corolli i Aurisa od stycznia do maja 2019 roku wyniosła 10 228 egzemplarzy (o 21% więcej niż w analogicznym okresie w roku 2018). Premiera nowego modelu Corolli spowodowała skokowy wzrost rejestracji modelu aż o 74% – z 3 380 aut od stycznia do maja 2018 do 5 893 w tym roku. Popularność schodzącego z rynku Aurisa zmalała o 14%.

Najpopularniejsze modele w segmencie C, kwiecień-maj 2019Najpopularniejsze modele w segmencie C, kwiecień-maj 2019 PZPM