Traficar zmienia cennik i wprowadza elektryczne samochody
Firmy carsharingowe w ciągu ostatnich kilku lat wyrosły jak grzyby po deszczu. Niemal na każdej stołecznej ulicy znajdziemy samochody na wynajem. Traficar właśnie zmienił swoją politykę, a od 3 czerwca zmienia się nie tylko flota i strefa, ale również model rozliczenia. Teraz za wynajem mikrosamochodu elektrycznego w stolicy, zapłacimy 99 gr za każdą minutę jazdy.
Elektryki do miasta
Zrealizowany w ubiegłym roku projekt "Roadshow ZOE" potwierdził założenia firmy dotyczące przewagi samochodów elektrycznych w stolicy. Rozbudowana sieć buspasów oraz bardzo ograniczone możliwości zaparkowania samochodów w centrum miasta, faworyzują mikromobilność na tle zakorkowanego śródmieścia Warszawy.
Mikromobilność w stolicy
Mikrosamochody ZD D2S mają kilka podstawowych zalet. Mogą sprawnie poruszać się po buspasach, dobrze radzą sobie w korkach ulicznych, a do ich zaparkowania wystarczy niewielka przestrzeń. ZD D2S od 14 lutego były udostępnione w Krakowie. Wykonano nimi ponad 8000 przejazdów, z czego najdłuższy wyniósł 51 km. To dwumiejscowe auta miejskie, które osiągają prędkość do 85 km/h. Na pokładzie każdego auta jest łącze Bluetooth oraz kamera parkowania. Bagażnik o pojemności 274 l z powodzeniem pomieści zakupy i walizkę.
Nowy cennik Traficar
Traficar wprowadza także nowy cennik dla mikropojazdów, który będzie obejmował jedynie opłatę 0,99 zł za minutę jazdy oraz 0,10 zł za minutę postoju. Zniesiona zostaje opłata za kilometr jazdy.
Strefa kończenia wynajmu została przystosowana do nowej floty i będzie obejmować centrum miasta oraz ulice z buspasami. ZD D2S nie mogą wyjeżdżać poza miasto, co oznacza, że nie można nimi podróżować drogami szybkiego ruchu i autostradami, ani wykonywać przejazdów międzymiastowych.
Oprócz floty aut elektrycznych ZD D2S w Warszawie nadal będzie działać usługa dostawczych aut na minuty TrafiCargo. Z Renault Kangoo Van można korzystać w systemie zamkniętym – auto należy zwrócić w miejsce, z którego zostało wynajęte.
Traficar - mikrosamochody ZD D2S Traficar
-
Fragment trasy S19 pod wschodnią granicą już w planach. Prace ruszą w 2022 roku
-
Joe Biden wymieni całą rządową flotę na elektryki. To 650 tys. samochodów! Jest ważny warunek
-
Volvo XC60, czyli lider w swoim segmencie. Co oferuje ten szwedzki SUV?
-
Chciał spalić gumę Mercedesem-AMG, ale nie wiedział, że musi wyłączyć trakcję. Samochód doszczętnie spłonął [WIDEO]
-
Opinie Moto.pl: Hyundai Tucson - samochód, który nie ma żadnych wad
- W Hiszpanii wyprzedzając rowerzystę trzeba będzie zwolnić. Dokładnie o 20 km/h poniżej limitu
- BMW pokazało jeden z najbardziej sportowych sedanów świata. BMW M5 CS kosztuje 850 tys. zł
- Renault Clio E-Tech Hybrid w Studiu Biznes. Miejskie auto z technologią z F1
- W zeszłym roku zezłomowaliśmy ponad 400 tys. samochodów. Najwięcej opli i volkswagenów
- Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy
Forum
- Co decyduje o przyspieszeniu samochodu? (8)
- Komu DS9? (41)
- Bat na daltonistów (31)
- OT - co zrobią Republikanie...? (20)
- opony dzisiaj (35)
- Po zakaz wyprzedzania przed i na przejsciu ? (21)
- Monitorowanie lokalizacji pojazdu elektr. (27)
- OT mamy pierwszego NOPa (180)
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (48)
- OT - zadania dla Bidena (85)