Nowe S60 to pierwsze Volvo wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych i pierwsze od lat dostępne wyłącznie z silnikami benzynowymi, także z napędami hybrydowymi. Na rynku debiutują wersje T4 190 KM i T5 250 KM.
Podczas prezentacji samochodu przedstawiciele marki podkreślali, że trafia on do wymagającego i konkurencyjnego segmentu rynku. Model S60 będzie dostępny w wersji First Edition z bogatym wyposażeniem. Według zapewnień przedstawicieli producenta, podobnie skonfigurowane samochody konkurencji są droższe od 40 do 55 tys. zł.
Nabywcy nowego S60 w specjalnej edycji bez dopłaty otrzymają m.in. pakiet R-Design, 18 calowe koła, automatyczną skrzynię biegów, skórzaną tapicerkę, nawigację, nagłośnienie High Performance, czujniki parkowania, tempomat, dwustrefową klimatyzację, elektryczną regulację fotela kierowcy i elektrycznie składane lusterka, przygotowanie pod system Android Auto/Apple Car Play, Volvo On Call oraz bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa.
W pierwszym rzucie na polski rynek trafiają odmiany T4 o mocy 190 KM i mocniejszy T5, który rozwija moc maksymalną 250 KM. Każda z nich jest dostępna wyłącznie z automatem, a mocniejszą z nich można doposażyć także w napęd na cztery koła. Pod koniec roku zadebiutują kolejne dwie wersje: T6 AWD 310 KM oraz hybryda typu plug-in T8 390 KM. W topowej wersji S60 będzie osiągał setkę w 4,7 s.
Pierwsze egzemplarze S60 docierają właśnie do polskich salonów. Klienci mogą wybierać spośród trzech wersji napędowych tego auta: T4 FWD 190 KM (od 165 000 zł), T5 FWD 250 KM (od 178 650 zł) i T5 AWD (od 188 650 zł). Mimo, że te wersje S60 są dobrze wyposażone, lista dodatkowych opcji jest bardzo długa i można je dowolnie konfigurować. Pod koniec roku do oferty dołączą także modele T6 AWD 310 KM i T8 plug-in hybrid 390 KM. Ich cenniki zostaną podane później.