Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ - czas na nowe GLE w ostrym wydaniu
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ to odmiana, która w ofercie nowego Mercedesa GLE będzie pozycjonowano poniżej znacznie bardziej hardcorowego wydania 63. Do wersji 53 w nowych Mercedesach-AMG powinniśmy się zacząć powoli przyzwyczajać.
Mercedesa-AMG GLE 53 4MATIC+ można opisać jako tzw. miękką hybrydę. Główną rolę gra tu trzylitrowy, podwójnie doładowany, rzędowy silnik o parametrach 435 KM i 520 Nm. Wspiera go jednak mały elektryk, który w razie potrafi dorzucić od siebie 22 KM mocy i 250 Nm.
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ 2019 fot. Mercedes
Standardem jest stworzony pod okiem inżynierów sportowej dywizji napęd 4x4 AMG Performance 4Matic+ oraz 9-stopniowy automat, przy którym również majstrowali ludzie z AMG. Świadczy o tym nazwa - AMG Speedshift TCT 9.
Osiągi Mercedesa-AMG GLE 53 4MATIC+
- Przyspieszenie 0-100 km/h - 5,3 s
- Prędkośc maksymalna - 250 km/h
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ 2019 fot. Mercedes
AMG dołożyło swoje także w adaptacyjnym zawieszeniu, które ma być dostosowane do nowej mocy i sportowej jazdy. Kierowca będzie mógł wybrać dwa ostre tryby jazdy - Sport oraz Sport+. Jednak Mercedes GLE nie zapomina, że przede wszystkim jest dużym, wygodnym SUV-em i w znacznie spokojniejszym trybie Comfort ma urzekać komfortem jazdy.
Tak jak AMG nie chciało, by Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ zapomniał o komforcie, tak samo, mimo sportowego zacięcia, ma pamiętać o swoich offroadowych umiejętnościach. A te zaprezentuje najlepiej w ustawieniu Trail i Sand. Co więcej, zawieszenie pozwala podnieść SUV-a o 55 mm.
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ 2019 fot. Mercedes
Stylistycznie wersja AMG to oczywiście agresywny pakiet i masa sportowych dodatków. Również w kabinie znajdziemy wiele akcentów, które zwykle pojawiają się w sportowych autach. Zdjęcia Mercedesa-AMG GLE 53 4MATIC+ znajdziecie w naszej galerii.
Mercedes nie powinien zwlekać z rynkową premierą nowego GLE AMG, ale na szczegóły oferty musimy jeszcze poczekać. Dowiedzieliśmy się tylko, że SUV będzie bogato wyposażony już w standardzie, ale to nie powinno dziwić. W końcu będzie to jedna z najdroższych wersji nowego GLE.
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ 2019 fot. Mercedes
-
Opinie Moto.pl: nowa Dacia Sandero. Mały-wielki problem. Dla konkurencji
-
Spawał tłumik w oplu, a spalił dwa sąsiednie garaże, czyli jak nie używać spawarki
-
Joe Biden ścigał się z Colinem Powellem na lotnisku. Obaj za kierownicami Chevroletów Corvette [WIDEO]
-
Auto do zadań specjalnych. Zaskakująco dzielne nie tylko w ciężkim terenie
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
- Z USA ściągamy najciekawsze auta. Niski wiek, duże silniki oraz... wypadki na koncie
- Mercedes EQA - debiutuje kolejny samochód elektryczny. Kompaktowy SUV bazuje na GLA
- Nowy McLaren 675LT to demon prędkości. Mieli oponami na czwartym biegu i rozpędza się do 328 km/h [WIDEO]
- Nowe życie Lancii? Koncern Stellantis chce, żeby była marką premium
- Kręcił "bączki" na parkingu pełnym samochodów. W aucie miał żonę i dwoje dzieci
Forum
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (23)
- Uszkodzone lusterko Belgia (23)
- Posłuchali rady trypla. Dziecko walczy o życie. (29)
- Kuligi rozpoczęto. Chociaż sezon już sie kończy. (28)
- OT czarny humor jak jedzenie... (38)
- Dlaczego ubezpieczenia są drogie (60)
- Pizdowatość drogowa. (61)
- Prawko kat B i nowe uprawnienia (10)
- Kuligi czas zacząć. (61)
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (23)