Audi Q8 50 TDI kosztuje w Polsce 369 000 zł. Pod maską pracuje trzylitrowa, wysokoprężna V-szóstka o mocy 286 KM.
W słabszej odmianie 45 TDI będzie pracował ten sam silnik, ale o mocy obniżonej do 231 KM. Moment obrotowy tańszej V-szóstki to 500 Nm (600 Nm w 50 TDI) i dostępny będzie od 1750 do 3250 obr./min. Pierwsza setka na liczniku pojawi się po 7,1 s (6,3 s w 50 TDI), a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się przy 233 km/h (245 km/h w mocniejszej wersji).
Do oferty dołączy także benzynowy silnik. Również V6 o pojemności 3 litrów. Benzynowa V-szóstka będzie się kryła pod oznaczeniem 55 TFSI i zaoferuje kierowcy 340 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi? 5,9 s do 100 km/h i 250 km/h prędkości maksymalnej.
Wszystkie Audi Q8, niezależnie od wersji silnikowej, wyposażone są w instalację 48V, miękką hybrydę (wg producenta układ obniża zużycie paliwa nawet o 0,7 l/100 km), napęd quattro oraz automatyczną skrzynię biegów o 8 przełożeniach.
Polskie ceny Audi Q8 45 TDI oraz Audi Q8 55 TFSI powinniśmy poznać na dniach.