Nowy Hyundai Elantra to dość gruntowny facelifting - modyfikowano wygląd przedniego pasa, wkomponowano trójkątne reflektory i zmieniono stylizację osłony chłodnicy. Projektanci zmienili też kształt maski oraz przednich błotników. Profil samochodu delikatnie się zmienił – z tyłu pojawił się nowy zderzak i lampy, a w klapie bagażnika wkomponowano dyskretny spojler.
W kabinie pojawiły się lepsze materiały, zmieniono wygląd deski rozdzielczej i dźwigni skrzyni biegów. W centralnej części kokpitu zainstalowano zupełnie nowy system multimedialny AVN 5.0 z 8-calowym wyświetlaczem, który obsługuje system kamer z widokiem „z lotu ptaka”. Na pokładzie odświeżonej wersji nie zabrakło nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę i zapewniających bezpieczeństwo.
Do Polski nowy Hyundai Elantra przyjedzie z silnikiem benzynowym 1.6 MPI o mocy 128 KM i 155 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Motor zapewnia przyzwoite osiągi - 10,1 s do pierwszej setki i 200 km/h prędkości maksymalnej przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 6,7-6,9 l/100 km. Do wyboru ręczna skrzynia oraz 6-stopniowy automat (z nim przyspieszenie to 11,6 s).
Wersja Comfort Premiere
Wersja Style Premiera