Honda CR-V Hybrid - cennik 2019. Hybryda dołącza do oferty

Filip Trusz
Nowa Honda CR-V zadebiutowała w Polsce z silnikiem benzynowym 1.5. Teraz nad Wisłę przyjechała odmiana hybrydowa. W ofercie zastąpi silnik wysokoprężny, który w nowej CR-V nie będzie dostępny.

Nowa Honda CR-V kosztuje w Polsce 109 900 złotych. To bazowa wersja wyposażenia Comfort z silnikiem benzynowym 1.5 VTEC (173 KM), napędem na przód oraz manualną skrzynią biegów. Więcej o cenach benzynowej Hondy CR-V i o tym jak wypada na tle konkurentów pisaliśmy w tym miejscu:

Hybrydowa Honda CR-V - ceny w Polsce

Teraz przejdziemy od razu do właśnie debiutującej odmiany hybrydowej. Tę w wydaniu Comfort z napędem na przód wyceniono na 132 400 zł. Układ hybrydowy składa się z 2 litrowego silnika i-VTEC i dwóch silników elektrycznych. W sumie dostarcza kierowcy 184 KM mocy i ma średnio zużywać 5,5 l/100 km. Hybrydowa Honda CR-V dostępna jest również z napędem AWD. Dla hybrydy nie przewidziano jednak wersji 7-miejscowej.

Ceny wszystkich wersji:

  • 2.0 i-MMD/184 KM + 2WD Comfort: od 132 400 zł
  • 2.0 i-MMD/184 KM + 2WD Elegance: 142 500 zł
  • 2.0 i-MMD/184 KM + 2WD Lifestyle: 156 800 zł
  • 2.0 i-MMD/184 KM + AWD Elegance: od 151 000 zł
  • 2.0 i-MMD/184 KM + AWD Lifestyle: 165 300 zł
  • 2.0 i-MMD/184 KM + AWD Executive: 180 000 zł

Honda CR-V HybridHonda CR-V Hybrid Fot. Honda

Bazowe wyposażenie nowej Hondy CR-V

Honda chwali się, że już bazowe CR-V będzie bardzo bogato wyposażone. Wybraliśmy więc najciekawsze elementy wyposażenia odmiany Comfort, która otwiera polski cennik:

  • 17-calowe obręcze aluminiowe,
  • automatyczne światła z czujnikiem zmroku,
  • światła do jazdy dziennej LED,
  • przednie reflektory LED ze spryskiwaczami,
  • system ostrzegania przed kolizją,
  • HSA - System wspomagania ruszania pod górę,
  • system utrzymywania na pasie ruchu,
  • system ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu,
  • układ wspomagania prowadzenia,
  • DWS - System monitorowania ciśnienia w oponach,
  • ESS - System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu,
  • system ograniczający skutki kolizji,
  • system rozpoznawania znaków drogowych,
  • kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,
  • podgrzewane przednie fotele,
  • tylne siedzenia składane jednym ruchem w proporcjach 60:40,
  • elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • inteligentny wyświetlacz wielofunkcyjny i-MI,
  • tempomat adaptacyjny,
  • radio AM/FM z 5-calowym ekranem z odtwarzaczem DAB+,
  • 8 głośników,
  • sterowanie radiem z kierownicy,
  • bezprzewodowy system obsługi telefonu Bluetooth,
  • wejście USB,
  • gniazdo zasilania (przedni panel, centralna konsola i bagażnik),
  • listwy ozdobne deski rozdzielczej imitująca drewno,
  • roleta bagażnika.
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.