Nowa Honda CR-V kosztuje w Polsce 109 900 złotych. To bazowa wersja wyposażenia Comfort z silnikiem benzynowym 1.5 VTEC (173 KM), napędem na przód oraz manualną skrzynią biegów. Więcej o cenach benzynowej Hondy CR-V i o tym jak wypada na tle konkurentów pisaliśmy w tym miejscu:
Hybrydowa Honda CR-V - ceny w Polsce
Teraz przejdziemy od razu do właśnie debiutującej odmiany hybrydowej. Tę w wydaniu Comfort z napędem na przód wyceniono na 132 400 zł. Układ hybrydowy składa się z 2 litrowego silnika i-VTEC i dwóch silników elektrycznych. W sumie dostarcza kierowcy 184 KM mocy i ma średnio zużywać 5,5 l/100 km. Hybrydowa Honda CR-V dostępna jest również z napędem AWD. Dla hybrydy nie przewidziano jednak wersji 7-miejscowej.
Ceny wszystkich wersji:
- 2.0 i-MMD/184 KM + 2WD Comfort: od 132 400 zł
- 2.0 i-MMD/184 KM + 2WD Elegance: 142 500 zł
- 2.0 i-MMD/184 KM + 2WD Lifestyle: 156 800 zł
- 2.0 i-MMD/184 KM + AWD Elegance: od 151 000 zł
- 2.0 i-MMD/184 KM + AWD Lifestyle: 165 300 zł
- 2.0 i-MMD/184 KM + AWD Executive: 180 000 zł
Honda CR-V Hybrid Fot. Honda
Bazowe wyposażenie nowej Hondy CR-V
Honda chwali się, że już bazowe CR-V będzie bardzo bogato wyposażone. Wybraliśmy więc najciekawsze elementy wyposażenia odmiany Comfort, która otwiera polski cennik:
- 17-calowe obręcze aluminiowe,
- automatyczne światła z czujnikiem zmroku,
- światła do jazdy dziennej LED,
- przednie reflektory LED ze spryskiwaczami,
- system ostrzegania przed kolizją,
- HSA - System wspomagania ruszania pod górę,
- system utrzymywania na pasie ruchu,
- system ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu,
- układ wspomagania prowadzenia,
- DWS - System monitorowania ciśnienia w oponach,
- ESS - System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu,
- system ograniczający skutki kolizji,
- system rozpoznawania znaków drogowych,
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,
- podgrzewane przednie fotele,
- tylne siedzenia składane jednym ruchem w proporcjach 60:40,
- elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy,
- klimatyzacja automatyczna,
- inteligentny wyświetlacz wielofunkcyjny i-MI,
- tempomat adaptacyjny,
- radio AM/FM z 5-calowym ekranem z odtwarzaczem DAB+,
- 8 głośników,
- sterowanie radiem z kierownicy,
- bezprzewodowy system obsługi telefonu Bluetooth,
- wejście USB,
- gniazdo zasilania (przedni panel, centralna konsola i bagażnik),
- listwy ozdobne deski rozdzielczej imitująca drewno,
- roleta bagażnika.