Komentarze (146)
Nowa Mazda 3 - cennik 2019. Już w standardzie bardzo bogato wyposażona
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • sila

    Oceniono 6 razy 6

    O kur...a.... chyba się niebawem pojawią MEGA RABATY

  • Gość: Dumka na 6 garow

    Oceniono 14 razy 6

    Toyota Camry rozjedzie to auto cenowo a RAV4 zrobi K.O. W salonach Mazdy opustoszeje jak w Nissanie.

  • ares75

    Oceniono 5 razy 5

    Kiedy tak zlotowka upadla?Kompakt z cena od 100 tys!?

  • Gość: A było tak fajnie, MAZDA

    Oceniono 5 razy 5

    Ten cennik to zapewne w związku z ńową umową między UE i Japonią o wolnym handlu. Ciekawe kto zarobił te 10% zniesionego do 0% cła na samochody?

  • Gość: mck

    Oceniono 4 razy 4

    Przy tym cenniku można mieć już pewność - przez pierwszych kilka lat nowa Mazda 3 to będzie rzadki widok na polskich drogach. Za kompaktowy samochód z podobnym wyposażeniem konkurencja chce mniej. Marki premium chcą więcej, ale w zamian dają znaczek Audi, BMW, Mercedesa. Drogo w zakupie i do tego doliczmy jeszcze drogi serwis. To pewno będzie dobry samochód, ale nie za te pieniądze. To tylko dla fanatyków Mazdy. U nas Mazda zmierza w kierunku marek premium, a w Australii (tak jak Toyota) typową marką popularną, którą kupuje rozsądkiem.

  • poppers68

    Oceniono 8 razy 4

    Czy Mazda świadomie popełnia błąd Hondy?
    Premiera Hondy Civic X generacji to niemal już 3 lata. Ceny dla wersji z normalnie funkcjonującym silnikiem i wyposażeniem to również 100 000 pln.
    Efekt? Dealerzy w Niemczech przyznają się do drastycznego spadku sprzedaży o 50% rok do roku. Nikt nie chce kupować wozu compakt w takiej cenie. W Polsce widujemy pojedyńcze sztuki ale jest sporo sprowadzonych poprzecenianych egzemplarzy z USA - cżęsto po naprawach blacharskich. Czasem ktoś weźmie gołą wersję od dealera z 1 litrowym, 3 cylindrowym silniczkiem i się męczy na drodze. Dramat.
    No, Mazdo - powielasz błędy konkurencji?

  • Gość: mmo

    Oceniono 16 razy 4

    HAHAHAHA! Zapłacisz 140 tys., a za chwilę wracasz z rdzą na stelażu siedzeń i jesteś traktowany jak namolny śmieć w serwisie. Oczywiście nie usuną w ramach gwarancji. Przerabiałem, dziękuję.

  • Gość: hehehe

    Oceniono 5 razy 3

    Mogliby chociaz dodac cos do usuwania rdzy, albo pakiet na uslugi lakiernicze premium :P

  • takaprawda2015

    Oceniono 2 razy 2

    Od prawie 100 tys za samochód wielkości SKODY RAPID i to z mułowaty silnikiem 122 konnym od MAZDY?? Dobre mają samopoczucie w Mazdzie. O ile piątkę w POLSCE kupuje trochę firm to trójek praktycznie nie widać na ulicach.

  • romantic3

    Oceniono 6 razy 2

    Kompaktowa Mazda 3 w cenie mercedesa klasy C, Hahahahaaaa!!!!!!

  • zenekciec

    Oceniono 2 razy 2

    Nie rozumiem tego wyposazenia Harakiri .....

  • Gość: perix

    Oceniono 10 razy 2

    Żarty na bok, nikogo nie nabierzecie, że to premium... Rdzewiejące samochody z delikatniutkim lakierem, wycierającą się kierownicą, przestarzałą skrzynią automatyczną i archaicznymi silnikami za takie ceny? Skonfigurowałem sobie poprzednią Mazdę 3 w topowej wersji wyposażenia, z najlepszym silnikiem i wyszło sto kilka tysięcy. Nie mogłem dołożyć już nic! Spodziewałem się wyższej ceny, ale bez przesady... Choć piękna jesteś w sedanie to niestety sayonara, po raz kolejny willkommen!

  • Gość: Kuba

    Oceniono 1 raz 1

    Za ok. 140 tys. to kupię sobie nowa toyotę corollę hybryd, która
    też oferuje 181 KM. W jeździe miejskiej ma rzekomo spalać ok. 3,5 l
    benzyny. Nawet przy spalaniu 4,5-5 l, mazda nie ma szans na taki wynik.
    Auta toyoty też są niezawodne.

  • Gość: primal

    Oceniono 1 raz 1

    acha 6stka ma 62lity pojemnosci baku a taka 3jka ma ile pojemnosci? 42litry? 45litrów? litosci! civic 1.0 130km kosztuje 75tysi jako srednipółkowiec. i jak sie to ma do 95? to jest FAKE! nadal nie ma oficjalnego cennika tylko bzdety w necie.

  • plastikpiokio

    Oceniono 3 razy 1

    może i nowa ale czy piękna ???? ---spierałbym się

  • Gość: wielbiciel mazd

    Oceniono 1 raz 1

    aj, co tam droga, jaka droga?! Idę o PUP-y po zasiłek, to sobie tę "Mazdę" wracając do domu zamówię..

  • anonymous6

    Oceniono 5 razy 1

    3 lata temu kupiłem w salonie Mazdę3. Odradzam wszystkim ten samochód. Odradzam również dealera i serwis oddysey w Warszawie na Górczewskiej. Banda kłamców i złodzieji.

  • sammy_the_salmon

    Oceniono 3 razy 1

    Ceny konkretne, 5 lat temu dałem 60500 zł za dużego japońskiego dużego kompakta-sedana (Mitsubishi Lancer) z silnikiem 117 KM. W Maździe za podobne auto (ma pewnie więcej elektronicznych bajerów) chcą o ponad połowę więcej...

  • remo29

    Oceniono 5 razy 1

    Obecny Skyactiv-G 120 KM ma tyle tylko na papierze. De facto ma ponad 130 KM i jest poza tym ograniczony elektronicznie. Po zmianie oprogramowania osiąga się spokojnie 170 KM bez jakiejkolwiek ingerencji w osprzęt. W nowym modelu będzie to samo, nie ma zatem najmniejszego sensu dopłacać prawie 20 tys. do tych kilkunastu KM więcej w Skyactiv-X. Poza tym cena sama w sobie jest absurdalna, najtańsza wersja nowej trójki to 94 tys., poprzednia (po porządnym doposażeniu) była ponad 10 tys. tańsza. Chyba muszą zejść nieco na ziemię.

  • Gość: xyz

    Oceniono 3 razy 1

    Soltysik juz szykuje koperte dla Gazety za serie pseudo recenzji będących ukryta reklama.

  • Gość: Haggard

    Oceniono 5 razy 1

    A wszyscy narzekali, że Civic drogi, jak wszedł rok temu. Tam za ~115-120 k jest wszystko. To co, po następnym FL może dobijemy do 200k?

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    Straszny mi cennik a specyfikacja tylko bazowa - mnie interesuje ile będzie kosztować AWD

  • Gość: gość kkindzior 46

    0

    Wyleczyli mnie też skutecznie z kupna tego pojazdu,aktualnie jeżdżę VW,i byłem z myślą zmiany autka,ale nie za taką cenę,komuś naprawdę wywalił bezpiecznik.

  • Gość: qwsdxc

    0

    Zupełnie mi wisi czy ta Mazda jest robiona w technologi ZEN, Harakiri czy Fengszui. Za kompakt taka kasa.? Ktoś ładnie napisał. MAzda po raz drugi wyniesie sie z Polski, mam nadzieję, że na zawsze.

  • Gość: kamillo

    0

    Auto niestety bardzo drogie ale ładne ale nie uzasadnia tego wysoka cena - podstawowa wersja 94 tysie! - w tym np manualna klima i silnik 120KM - bez turbo czyli bez porządnego pie...ięcia, lichy lakier słaba blacha i ku... wciąż nieocynkowana !!!! i to wszystko za taką kasę. A teraz weź takiego golfa - podstawowy upust 9 tysi + doposażenia wersji highline w to co ma mazda daje cenę 93 tysie i tu mamy klimatronik , 130 KM - turbo jak dzień do nocy z mazdą i tu za parę groszy mamy np kamerkę cofania i wiele innych wodotrysków, które w maździe dostaniecie jedynie w wyższej wersji cenowej. A nikt nie policzył w VW upustów np. na grupy zawodowe czyli co najmniej od tej ceny można odliczyć 4%. I co mazda za rdzewiucha, którego nikt nie kupi za parę lat taka kasa???

  • hijodelsol

    Oceniono 4 razy 0

    Kupiliśmy jako drugie auto nową klasę A po upuście za 140 tysięcy, 163KM w zasadzie pełne wyposażenie, ktoś w Mazdzie oszalał....

  • Gość: Zdziś

    Oceniono 6 razy 0

    Efekt walki UE z konkurencją dla niemieckich koncernów. Wymaganie coraz to większej ilości systemów bezpieczeństwa w standardzie + akcyza na auta spoza UE daje efekty.

  • wlodzimierz.krzysztofik

    Oceniono 6 razy 0

    W tej "bazowej" wersji tuż po gwarancji, nic nie będzie działać, komputer zatrzyma samochód i wyświetli napis "kup nową wersję". Tak daliście się nabrać. To już kompletnie chore.

  • Gość: tedex

    Oceniono 8 razy 0

    W Stanach Mazdy i Nissany maja pseudonim "Rusty".

  • Gość: CUPRA

    Oceniono 18 razy 0

    Klasa premium, która zaczyna gnić po 4 latach. Wstyd MAZDA. Ceny są absurdalnie wysokie jak za "japońskiego blaszaka".

  • Gość: primal

    Oceniono 1 raz -1

    ściema z tymi cenami. zobaczcie na ceny nowej 6stki. to jest niemozliwoscią! najtansza 6stka 145km kosztuje katalogowo 98tysi. a tutaj mamy za podstawę 95tysi... przy takich cenach wszyscy by 6stki kupowali. bo co im po monitorowaniu martwego pola. pewnie taki sam FAKE nwes jak z Putina grajacego Mazurka Dąbrowskiego!! a tak na marginesie miala jeszcze byc stara wersja silnikowa 2.0 165km dostępna.... wiec naprawde tutaj wieje mi mega FEJKIEM!
    a o wersji AWD w takim kompakciku nie wspomnę!! TA JUZ NAPEWNO AWD w 3jce ciekawe po co i na co!

  • Gość: Chezus

    Oceniono 3 razy -3

    Poprzedniej 3 też nie kupowali ludzie typowo z rozsądku, tylko ludzie których stać, żeby dołożyć trochę grosza do ładnego i fajnie jeżdżącego samochodu. Tak, wchodzi w klasę premium i konkurować będzie z takimi samochodami jak Audi A3, czy Mercedes A. Jeżeli zawieszenie i układ kierowniczy będą przynajmniej tak dobre jak w poprzedniej generacji, a napęd AWD i SkyActive-X rzeczywiście będą śmigać, to ja już odkładam kasę. I tak większość tych samochodów pójdzie w leasing dla ludzi prowadzących jednoosobowe działalności i mających kupę kasy. Tak jak większość ładnych kompaktów.

  • Gość: Ukiziomal

    Oceniono 5 razy -3

    I to jest majstersztyk marketingowy. Po co oferować pakiety dodatkowe, do których doradcę będzie musiał przekonać potencjalnego klienta. Lepiej wrzucić to od razu do wyposażenia i podnieść cenę klient będzie zmuszony do kupienia.

  • Gość: dzied

    Oceniono 4 razy -4

    Po 1-wsze: silnik 2.0 i 122 KM to trochę za mało; można więcej wycisnąć i pozostać przy wolnossącym. Po 2-gie: proszę porównać przeciętne zarobki Niemca, powiedzmy 2 tys Euro i cenę tego auta, powiedzmy 35 tys euro, a sytuację Polaka: 2 tys złotych i cena 120-140 tys złotych. Po prostu zarabiamy koszmarnie mało i Mazda nie dostosuje cen do naszego kraju bo przecież sąsiedzi jeździliby do nas kupować masowo te auta.

  • Gość: Bungo

    Oceniono 8 razy -4

    Cena, w sumie ok jeśli się weźmie pod uwagę wyposażenie, ale wygląd tyłu to jakiś koszmar. Wygląda jak z leona I-wszej gen. Zupełnie nieproporcjonalny zadek w porównaniu do ładnej reszty, jakiś taki garbaty.

  • Gość: Merci Mazda podziekuje Ci

    Oceniono 11 razy -5

    Jak ktos porownuje klase A do Mazdy to radze stuknac w blache i pomierzyć grubosc lakieru albo usiasc w fotelu Merca i Mazdy. Technologicznie sam infotainment wyprzedza rozwiazanie Mazdy o jakies 20 lat. To jak porownywac Tesle z Corolla. Mazda nawet nie powacha zderzaka A klasy AMG.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX