Nowa Mazda 3 - cennik 2019. Już w standardzie bardzo bogato wyposażona

Filip Trusz
Nowa Mazda 3 będzie jednym z najdroższych kompaktów na rynku. Wynagrodzi to jednak kierowcom mocnymi silnikami już w standardzie i bardzo bogatym wyposażeniem.

Nowa Mazda 3 będzie dostępna jako hatchback oraz sedan. Trójka w nadwoziu hatchback mierzy 4459 mm długości (+6 mm), 1797 mm szerokości i 1440 mm wysokości. Sedan na długość urósł o 77 mm do 4662 mm i stał się o 5 mm wyższy. Mazda chwali się rozstawem osi, który wynosi aż 2725 mm i plasuje nową Mazdę 3 w samej czołówce segmentu. Dzięki dużemu rozstawowi osi nowa trójka powinna zaoferować wyjątkowo przestronną tylną kanapę.

Do Polski Mazda 3 wjedzie z dwoma jednostkami napędowymi:

  • 2.0 SKYACTIV-G - silnik benzynowy o mocy 122 KM
  • 2.0 SKYACTIV-X – jest to silnik spalinowy nowego typu, który łączy w sobie zalety silników benzynowego i Diesla. Oferuje kierowcy 181 KM.

Więcej dowiecie się z naszej prezentacji nowego kompaktu, a teraz przechodzimy od razu do właśnie ujawnionego cennika nowej Mazdy 3.

Mazda 3 (2019)Mazda 3 (2019) fot. Mazda

Polskie ceny nowej Mazdy 3:

Ceny wersji wyposażenia Kai:

  • Hatchback i sedan:
  • 2.0 SKYACTIV-G 122 KM 6MT - 94 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-G 122 KM 6AT - 102 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT - 112 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT - 120 900 zł
  • Hatchback:
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT AWD- 122 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT AWD - 130 900 zł

Ceny wyposażenia wersji Kanjo:

  • Hatchback i Sedan:
  • 2.0 SKYACTIV-G 122 KM 6MT - 99 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-G 122 KM 6AT - 107 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT - 117 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT - 125 900 zł
  • Hatchback:
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT AWD - 127 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT AWD - 135 900 zł

Ceny wersji wyposażenia Hikari:

  • Hatchback i Sedan
  • 2.0 SKYACTIV-G 122 KM 6MT - 109 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-G 122 KM 6AT - 117 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT - 123 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT - 131 900 zł
  • Hatchback
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT AWD - 133 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT AWD - 141 900 zł

Ceny wersji wyposażenia Enso:

  • Hatchback i Sedan
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT - 130 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT - 138 900 zł
  • Hatchback
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6MT AWD - 140 900 zł
  • 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT AWD - 148 900 zł

Mazda 3 (2019)Mazda 3 (2019) fot. Mazda

Wyposażenie bazowej wersji Kai:

  • Zaawansowany system zwiększania przyczepności pojazdu (G-Vectoring Control+)
  • Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
  • Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)
  • Przednie i boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne + poduszka kolanowa dla kierowcy
  • System monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS)
  • System monitorowania martwego pola (BSM)
  • System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA)
  • System e-Call
  • System wykrywający znużenie kierowcy (Driver Alert)
  • Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
  • Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat - MRCC)
  • System automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania (HBC)
  • System wspomagający hamowanie (SCBS)
  • System rozpoznający znaki ograniczenia prędkości (TSR)
  • System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS)
  • Czujnik deszczu i zmierzchu (inteligentne wycieraczki i automatyczne światła mijania)
  • Czujniki parkowania tylne
  • Immobilizer fabryczny
  • Alarm antywłamaniowy
  • Klimatyzacja manualna
  • Tapicerka materiałowa Standard w kolorze czarnym
  • Czarna podsufitka (hatchback) / Grafitowa podsufitka (sedan)
  • Centralny podłokietnik dla kierowcy i pasażera
  • Przycisk do uruchamiania silnika
  • Centralny zamek
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
  • Łopatki do zmiany biegów (skrzynia automatyczna) (SKYACTIV-X)
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne (bezramkowe) (SKYACTIV-X)
  • Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem
  • Kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie oraz cyfrowe zegary (7")
  • Multimedialny system rozrywki i łączności MZD Connect (z ekranem 8,8")
  • System nawigacji Mazda oraz Apple Carplay & Android Auto
  • Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
  • System audio z radiem FM, radiem cyfrowym (DAB) i portem USB/MP3 (8 głośników)
  • Zestaw głośnomówiący Bluetooth®
  • Koła 205/60/R16 na felgach aluminiowych Silver (16") (hatchback i sedan z silnikiem SKYACTIV-G)
  • Koła 215/45/R18 na felgach aluminiowych Grey (18") (hatchback z silnikiem SKYACTIV-X)
  • Koła 215/45/R18 na felgach aluminiowych Silver (18") (sedan z silnikiem SKYACTIV-X)
  • Przednie reflektory diodowe (LED) oraz światła do jazdy dziennej diodowe (DRL LED)
  • Przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH) (SKYACTIV-X)
  • Tylne światła diodowe (LED)
  • Spryskiwacze reflektorów przednich
  • Spryskiwacze zintegrowane z wycieraczką przedniej szyby
  • Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie
  • Przyciemniane tylne szyby (SKYACTIV-X)

Mazda 3 (2019)Mazda 3 (2019) fot. Mazda

Mazda rozpocznie przyjmowanie zamówień na nową Mazdę 3 już przed Świętami Bożego Narodzenia. Na drogi pierwsze "trójki" wyjadą już w marcu.

Więcej o:
Komentarze (146)
Nowa Mazda 3 - cennik 2019. Już w standardzie bardzo bogato wyposażona
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Merci Mazda podziekuje Ci

    Oceniono 11 razy -5

    Jak ktos porownuje klase A do Mazdy to radze stuknac w blache i pomierzyć grubosc lakieru albo usiasc w fotelu Merca i Mazdy. Technologicznie sam infotainment wyprzedza rozwiazanie Mazdy o jakies 20 lat. To jak porownywac Tesle z Corolla. Mazda nawet nie powacha zderzaka A klasy AMG.

  • Gość: dzied

    Oceniono 4 razy -4

    Po 1-wsze: silnik 2.0 i 122 KM to trochę za mało; można więcej wycisnąć i pozostać przy wolnossącym. Po 2-gie: proszę porównać przeciętne zarobki Niemca, powiedzmy 2 tys Euro i cenę tego auta, powiedzmy 35 tys euro, a sytuację Polaka: 2 tys złotych i cena 120-140 tys złotych. Po prostu zarabiamy koszmarnie mało i Mazda nie dostosuje cen do naszego kraju bo przecież sąsiedzi jeździliby do nas kupować masowo te auta.

  • Gość: Bungo

    Oceniono 8 razy -4

    Cena, w sumie ok jeśli się weźmie pod uwagę wyposażenie, ale wygląd tyłu to jakiś koszmar. Wygląda jak z leona I-wszej gen. Zupełnie nieproporcjonalny zadek w porównaniu do ładnej reszty, jakiś taki garbaty.

  • Gość: Chezus

    Oceniono 3 razy -3

    Poprzedniej 3 też nie kupowali ludzie typowo z rozsądku, tylko ludzie których stać, żeby dołożyć trochę grosza do ładnego i fajnie jeżdżącego samochodu. Tak, wchodzi w klasę premium i konkurować będzie z takimi samochodami jak Audi A3, czy Mercedes A. Jeżeli zawieszenie i układ kierowniczy będą przynajmniej tak dobre jak w poprzedniej generacji, a napęd AWD i SkyActive-X rzeczywiście będą śmigać, to ja już odkładam kasę. I tak większość tych samochodów pójdzie w leasing dla ludzi prowadzących jednoosobowe działalności i mających kupę kasy. Tak jak większość ładnych kompaktów.

  • Gość: Ukiziomal

    Oceniono 5 razy -3

    I to jest majstersztyk marketingowy. Po co oferować pakiety dodatkowe, do których doradcę będzie musiał przekonać potencjalnego klienta. Lepiej wrzucić to od razu do wyposażenia i podnieść cenę klient będzie zmuszony do kupienia.

  • Gość: primal

    Oceniono 1 raz -1

    ściema z tymi cenami. zobaczcie na ceny nowej 6stki. to jest niemozliwoscią! najtansza 6stka 145km kosztuje katalogowo 98tysi. a tutaj mamy za podstawę 95tysi... przy takich cenach wszyscy by 6stki kupowali. bo co im po monitorowaniu martwego pola. pewnie taki sam FAKE nwes jak z Putina grajacego Mazurka Dąbrowskiego!! a tak na marginesie miala jeszcze byc stara wersja silnikowa 2.0 165km dostępna.... wiec naprawde tutaj wieje mi mega FEJKIEM!
    a o wersji AWD w takim kompakciku nie wspomnę!! TA JUZ NAPEWNO AWD w 3jce ciekawe po co i na co!

  • Gość: gość kkindzior 46

    0

    Wyleczyli mnie też skutecznie z kupna tego pojazdu,aktualnie jeżdżę VW,i byłem z myślą zmiany autka,ale nie za taką cenę,komuś naprawdę wywalił bezpiecznik.

  • Gość: qwsdxc

    0

    Zupełnie mi wisi czy ta Mazda jest robiona w technologi ZEN, Harakiri czy Fengszui. Za kompakt taka kasa.? Ktoś ładnie napisał. MAzda po raz drugi wyniesie sie z Polski, mam nadzieję, że na zawsze.

  • Gość: kamillo

    0

    Auto niestety bardzo drogie ale ładne ale nie uzasadnia tego wysoka cena - podstawowa wersja 94 tysie! - w tym np manualna klima i silnik 120KM - bez turbo czyli bez porządnego pie...ięcia, lichy lakier słaba blacha i ku... wciąż nieocynkowana !!!! i to wszystko za taką kasę. A teraz weź takiego golfa - podstawowy upust 9 tysi + doposażenia wersji highline w to co ma mazda daje cenę 93 tysie i tu mamy klimatronik , 130 KM - turbo jak dzień do nocy z mazdą i tu za parę groszy mamy np kamerkę cofania i wiele innych wodotrysków, które w maździe dostaniecie jedynie w wyższej wersji cenowej. A nikt nie policzył w VW upustów np. na grupy zawodowe czyli co najmniej od tej ceny można odliczyć 4%. I co mazda za rdzewiucha, którego nikt nie kupi za parę lat taka kasa???

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX