"Redeye Express" - tak nazywają się nowe sanie świętego Mikołaja

Marka Dodge przygotowała specjalną kampanię reklamową z okazji świąt. Możemy w niej zobaczyć przygotowania do budowy niezwykłych sań świętego Mikołaja zbudowanych na bazie amerykańskiego muscle cara.

„Redeye Express” – tak nazywają się nowe sanie świętego Mikołaja a mówiąc dokładniej mocno przerobiony Dodge z silnikiem o mocy 797 KM maksymalnej mocy. Amerykański producent opublikował specjalną serię krótkich filmów dostępnych w sieci. Można je oglądać na kanale YouTube marki Dodge, a także na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Karolina Pilarczyk: "Na zawodach muszę z prędkością 160 km/h dojechać na milimetry do ściany, ocieram się o drzwi przeciwnika. To walka gladiatorów."


To kolejna część kampanii po filmie „Upgrade”, w którym zadebiutowały nowe sanie. W rolę świętego Mikołaja wcielił się Bill Goldberg – zawodowy sportowiec, zawodnik NFL, zapaśnik oraz zapalony miłośnik samochodów. Rola żony świętego Mikołaja przypadła Cristy Lee znanej z programu „All Girls Garage”.

Dzięki nowym filmom widzowie mogą zobaczyć jak wyglądała przebudowa sań świętego Mikołaja od kulis, a także skąd elfy czerpały inspirację przy budowie tego pojazdu. W jednym z filmów główny bohater przyznał się, że jazda próbna muscle carem marki Dodge sprawiła, że postanowił pozbyć się „miseczki z galaretą” na brzuchu i w tym sezonie mocno podszlifował formę, żeby lepiej dopasować się do nowej maszyny.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.