Samochód trafi do limitowanej sprzedaży z myślą o amatorskich wyścigach na torze lub wybranych wydarzeniach związanych z motorsportem. Szefowie sportowej dywizji niemieckiej marki prowadzą intensywne rozmowy z organizatorami wyścigów SRO.
Maszyna przygotowywana przez specjalistów z Weissach powstała na bazie 911 GT2 RS, podobnie jak model 935 zaprezentowany kilka tygodni temu. Obydwa samochody wykorzystują jeden silnik - ten sam, co w odmianie drogowej - 3,8-litrowy bokser biturbo składający się z sześciu cylindrów. Potężny moment obrotowy trafia na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni PDK zamontowanej na sztywnych poduszkach. Kierowca ma możliwość zmiany biegów za pomocą łopatek zainstalowanych przy kierownicy.
Silnik umieszczony za tylną osią zapewnia bardzo dobrą przyczepność oraz wysoką skuteczność hamowania. Za bezpieczeństwo odpowiadają wyścigowe, 6-tłoczkowe aluminiowe zaciski typu monoblock z tarczami o średnicy 390 mm na przedniej osi. Z tyłu zamontowano nieco mniejsze, 380-milimetrowe tarcze.
Ważąca zaledwie 1390 kg wersja Clubsport jest wyposażona w system PSM wraz z kontrolą trakcji PSM i systemem ABS. Kierowca może wybierać kilka trybów pracy tego systemu za pomocą przełącznika map na konsoli środkowej. Kierownicę z włókna węglowego wraz z kolorowym wyświetlaczem przeszczepiono z modelu 911 GT R. O bezpieczeństwo dba masywna klatka z wyścigowym fotelem kubełkowym oraz 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
Porsche 911 GT2 RS Clubsport kosztuje od 405 tys. euro plus podatek VAT. Pierwsze samochody trafią do klientów już w maju 2019 roku podczas specjalnie zorganizowanych eventów.