Bohaterami reklamy są dwaj znani piosenkarze z dwóch różnych światów – Sting i Shaggy. W tej produkcji występują w roli detektywów, a ich zadaniem jest namówienie przełożonego, żeby udostępnił im Abartha 124 Spider, którym będą patrolować South Beach w oczekiwaniu na „najbardziej niebezpieczną kobietę w kraju”.
Główni bohaterowie są stylizowani na „Sonniego” Crocketa i „Rico” Tubbsa, ale zamiast Ferrari poruszają się właśnie Abarthem 124 Spider, czyli najostrzejszą odmianą włoskiego roadstera. Pod maską pracuje w nim 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik 1.4 MultiAir o mocy 170 KM (250 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Napęd trafia na tył za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni ręcznej, ale za dopłatą można zamówić sekwencyjną skrzynię biegów.
Mały i lekki samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,8 sekundy a prędkość maksymalna to 230 km/h.