Skoda Fabia Scoutline wyróżnia się od standardowej wersji elementami pomalowanymi czarnym, matowym lakierem. Chodzi o przednie i tylne zderzaki, boczne progi i nadkola, a także obudowy lusterek i relingi dachowe. Te dodatki sprawiają, że samochód wygląda jakby był przeznaczony do jazdy w terenie, ale jego możliwości w tym zakresie będą ograniczone, choćby z powodu napędu dostępnego tylko na przednią oś.
Skodę Fabie Combi Scoutline będzie dostępna w pełnej gamie kolorystycznej Fabii. Na liście opcji znajdziemy m.in: oświetlenie zewnętrzne w technologii LED oraz pakiet systemów wspomagania kierowcy (m.in. utrzymywania pasa ruchu, wykrywania pojazdów znajdujących się w martwym polu czy nadjeżdżających z boków przy cofaniu).
Pod maską znajdziemy te same silniki, co w zwykłej wersji. Ofertę otwierają 3-cylindrowe silniki MPI i TSI o pojemności litra. Dwa najmocniejsze silniki w gamie (95 i 110 KM) są wyposażone w filtr cząstek stałych.
Skoda Fabia Combi Scoutline to tylko wersja stylizacyjna - podobny zabieg zastosowano w przypadku innych modeli czeskiego producenta, jak np. Rapid Spaceback. W poszukiwaniu Skody, która podoła w terenie należy skłonić się raczej ku takim modelom jak Octavia, Karoq czy Kodiaq.