Porsche Panamera GTS oficjalnie!

Nowe wcielenie Porsche Panamera gości od jakiegoś czasu na europejskich drogach, a tymczasem niemiecki producent wprowadza do gamy kolejną odmianę tego modelu. Tym razem chodzi o Porsche Panamerę GTS.

Pod maską wersji GTS pracuje podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4 litrów. Motor rozwija 460 KM maksymalnej mocy i 620 Nm momentu obrotowego. To o 20 KM i 100 Nm więcej w porównaniu z poprzednią generacją modelu. Silnik połączono z 8-biegową skrzynią PDK i napędem na cztery koła. Dzięki temu samochód (również w wersji GTS Sport Turismo) przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna to 292 km/h.

Lista wyposażenia standardowego obejmuje adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne oraz obniżony o 10 mm prześwit. Oprócz tego inżynierowie zmodyfikowali działanie systemu Porsche Active Suspension Management oraz poprawili reakcję układu hamulcowego poprzez zastosowanie większych tarcz hamulcowych (390 mm z przodu, 365 mm z tyłu).

Porsche Panamera GTSPorsche Panamera GTS fot. Porsche

Wygląd nadwozia ulepszono o pakiet Sport Design z czarnymi akcentami oraz 20-calowe obręcze z lekkich stopów. W kabinie znajdziemy czarną tapicerkę z Alcantary oraz akcenty z anodyzowanego aluminium. Wyposażenie wersji GTS obejmuje pakiet Sport Chrono. Klienci mogą wybierać spośród dwóch wersji kolorystycznych wnętrza: Carmine Red lub Crayon. Panamera GTS będzie oferowana z zupełnie nowym systemem HUD – producent nie zdradza szczegółów na temat nowej technologii.

Porsche Panamera GTSPorsche Panamera GTS fot. Porsche

Klienci mogą już zamawiać pierwsze egzemplarze Panamery GTS. Cena na rynku niemieckim wynosi 138,493 i 141,349 euro (GTS Sport Turismo).

Więcej o:
Copyright © Agora SA