Citroen C5 Aircross powstał na płycie podłogowej EMP2 - tej samej, co wspomniane wyżej modele. Jednak w tym przypadku samochód ma 4,5 metra długości oraz 2,73 m rozstawu osi. Wygląd nadwozia odróżnia go od innych modeli francuskiej marki. Z przodu rzuca się w oczy szeroki pas przedni z logo producenta, a także chromowane listwy zachodzące w obramowanie górnych reflektorów.
Deska rozdzielcza Aircrossa składa się z 12,3-calowego wyświetlacza TFT o 8-calowego ekranu dotykowego. Na wyposażeniu znajdziemy takie dodatki jak indukcyjna ładowarka do smartfona czy zestaw kamer 360 stopni do obserwowania otoczenia wokół samochodu. Opcjonalne zawieszenie francuskiego SUV-a wykorzystuje układ Progressive Hydraulic Cushions, czyli amortyzatory z poduszkami hydraulicznymi. Klasyczny zestaw składa się z amortyzatora, sprężyny i mechanicznego ogrnanicznika.
Citroen C5 Aircross trafia na polski rynek w trzech wersjach wyposażenia: Live, Feel i Shine.
WERSJA LIVE
WERSJA FEEL
WERSJA SHINE