Kilka miesięcy temu wersja sedan zadebiutowała w ekskluzywnym wydaniu First Edition. W Europie pojawiło się zaledwie 1500 egzemplarzy, a cena startowała od 199 900 zł. Tym razem francuski producent wprowadza bardziej praktyczną odmianę flagowego modelu, czyli 508 SW.
Wyposażenie limitowanej edycji jest oparte o topową wersję GT. Oprócz tego pojawiły się czarne wstawki, 19-calowe felgi z aluminium, czarna podsufitka, emblematy First Edition oraz unikalne kolory nadwozia. Auto będzie dostępne w Polsce w dwóch odcieniach – niebieskim Dark i szarym Amazonite. Dopełnieniem jest wykończenie specjalnym drewnem Zebrano i skórzaną tapicerką w kolorze czarnym i czerwonym z przeszyciami w kolorze miedzi.
W wersji Sport Wagon oferta jednostek napędowych jest taka sama, jak w sedanie. Znajdziemy silnik benzynowy 1.6 PureTech o mocy 225 KM połączony z 8-biegową skrzynią automatyczną. Kombi wyposażone w taki silnik kosztuje od 212 900 zł, czyli dokładnie o 12 tys. zł więcej niż wersja sedan.
W ofercie nie zabrakło silnika wysokoprężnego. Jednostka BlueHDI o mocy 180 KM połączona z 8-biegowym automatem kosztuje 216 900 zł. Cena sedana z tym samym silnikiem to 203 900 zł.