Nowa Toyota Corolla w Paryżu - koniec Toyoty Auris, niech żyje Corolla!
Do gamy Corolli dołączają dwie nowe wersje, które wcześniej występowały pod nazwą Auris. Pierwsza z nich to popularny hatchback, a druga to Touring Sports, czyli kombi, którego nadwozie wydłużyło się o 58 mm w stosunku do poprzednika. Rozstaw osi wzrósł o 10 cm i wynosi teraz 2,7 m. Producent chwali się, że kompaktowy model oferuje najwięcej miejsca w kabinie spośród kompaktowych konkurentów. Pojemność bagażnika to 598 litrów.
Nowa Toyota Corolla od początku sprzedaży będzie oferowana w dwóch wariantach hybrydowych, ale w ofercie będzie jeszcze dostępny konwencjonalny napęd z turbodoładowanym silnikiem 1.2 o mocy 116 KM. Podstawowy wariant hybrydowy składa się z silnika spalinowego o pojemności 1,8 litra. Jednostka rozwija 122 KM maksymalnej mocy. Druga opcja to 2-litrowa jednostka benzynowa o mocy 180 KM. W obu przypadkach silniki są wspomagane przez motor elektryczny o mocy 72 KM.
Toyota Corolla 2018 fot. Toyota
Obydwie wersje nadwozia zbudowano na platformie TNGA GA-C, dzięki której obniżono środek ciężkości, zastosowano wielowahaczowe zawieszenie, a sztywność całej konstrukcji jest o 60 procent wyższa. Dzięki temu Corolla może zaoferować lepsze właściwości jezdne bez kompromisu w postaci obniżonego komfortu.
-
Bezterminowe prawo jazdy 2021 - wymiana, przepisy, kiedy. Wymienić musi każdy, ale spokojnie
-
Tysiące samochodów niszczeje na dawnym torze wyścigowym w Wielkiej Brytanii. Brakuje na nie chętnych
-
Peugeot ma nowe-stare logo. Teraz trzeba będzie je zmieniać we wszystkich salonach
-
Zielona strzałka - przepisy, mandat. Tylko 10 proc. kierowców korzysta z niej prawidłowo
-
To wąskie gardło S7. W końcu jest plan na wyjazd z Warszawy w stronę Grójca
- Hyundai coraz bliżej klasy premium. Takiego SUV-a się nie spodziewaliśmy
- Opinie Moto.pl: BMW Z1 zamiast motocykla. Na prezentacji szef BMW Technik skakał po jego masce
- Ford pokazuje film o problemie z kołem. Dzięki nowym usługom kierowca nie musi się przejmować
- Na stacji benzynowej wymieniacie jego nazwisko. Patent Rudolfa Diesla ma niemal 130 lat [MOTO 2030]
- Po co Hummer, jeśli można mieć Bowlera. Jedyny problem: nie wolno nim jeździć po drogach
Forum
- Trypel co ten Obajtek do Ciebie ma? :) (29)
- brak komentarzy pod tekstami o elektrykach (13)
- Twój następny, polski SUV? (12)
- Ciekawe Manual vs. Automat (55)
- OT - TVPinfo tylko w małych dawkach ? (18)
- Chcesz mieć kłopoty płać Orlen Pay (5)
- Najdziwniejsze pozycje... (25)
- Pojade nostalgicznie, radio samochodowe:) (20)
- Szkoda samochodu (14)
- Z kapiszonów w oponki (21)