Pod maską Audi SQ2 pracuje silnik, który dobrze znamy z hot hatcha S3. To dwulitrowa jednostka benzynowa z czterema cylindrami, mocą 300 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który dostępny jest pomiędzy 2000 i 5200 obr./min. Standardem jest 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia Stronic i napęd quattro.
Sportowe zawieszenie S obniża SQ2 o 20 mm w porównaniu ze zwykłą wersją małego crossovera. Na sportowo doprawiono także układ kierowniczy, który ma zapewnić większą zwinność i precyzję w ostrych zakrętach. Zawieszenie SQ2 jest usztywnione, a układ hamulcowy wydajniejszy.
W standardzie kierowca dostanie możliwość wyboru trybu jazdy z możliwością dostosowania wszystkich parametrów w trybie Individual.
Na drodze SQ2 rozpoznamy po agresywniejszym pakiecie stylistycznym ze specjalnym, ciemniejszym grillem, standardowymi LED-ami, małym spojlerem z tyłu, czarnymi akcentami, emblematami sportowej wersji i aż 4 końcówkami wydechu.
We wnętrzu każde SQ2 będzie wyposażone sportowe fotele i kierownicę, podłokietnik, duży ekran systemy multimedialnego i metalowe nakładki na pedały. Sportowego charakteru wnętrzu nadają oczywiście jaskrawe, czerwone akcenty. Olbrzymi ekran przed oczami kierowcy, tzw. wirtualny kokpit, znajdziemy na liście opcji.