Stylistyka rosyjskiego projektu nawiązuje do rumuńskiego SUV-a. W przedniej części nadwozia widać charakterystyczny motyw w kształcie litery „X”, podwozie zabezpieczono dodatkowymi płytami, a całość postawiono na 21-calowych felgach.
Dlaczego 4x4 a nie Niva? Rosyjski koncern klasyczną Nivę sprzedaje właśnie pod nazwą "4x4". Prawa do Nivy ma z kolei General Motors, które sprzedaje prostą terenówkę jako Chevrolet Niva.
W podobnym stylu utrzymano wygląd wnętrza, gdzie pojawiły się pomarańczowe akcenty, szare detale oraz wstawki z aluminium. Na pokładzie nie zabrakło systemu infotainment, dwustrefowej klimatyzacji, cyfrowej deski rozdzielczej, oświetlenia ambient, panoramicznego dachu ze szkła oraz wielofunkcyjnej kierownicy.
W porównaniu z Dacią Duster, która na rynku rosyjskim jest sprzedawana pod znaczkiem Renault, rosyjski projekt jest krótszy o zaledwie 10 cm. Dodatkowo samochód wyposażono w automatyczną skrzynię biegów z niskimi i wysokimi przełożeniami, które skutecznie poprawią właściwości jezdne w terenie.
Jedyną zagadką jest silnik. Producent nie zdradza, jaka jednostka napędza model 4x4 Vision.