W porównaniu z dotychczas sprzedawanym modelem, odświeżona Honda HR-V otrzymała dodatkowy, chromowany panel nad osłoną chłodnicy, powiększone wloty powietrza oraz zmienione reflektory z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej w technologii LED.
W wyższych wersjach wyposażeniowych auto jest dostępne z oświetleniem LED po obu stronach nadwozia, tylne lampy zostały dodatkowo przyciemnione. Poza tym w ofercie pojawiły się nowe, 17-calowe felgi oraz chromowane końcówki wydechu. Klienci mogą wybierać spośród ośmiu kolorów nadwozia, w tym nowym Midnight Blue Beam Metallic.
W kabinie zainstalowano nowe fotele, zmieniły się materiały wykończeniowe – fabryczna tapicerka jest teraz lepszej jakości, a w najwyższych wersjach pojawiła się skórzana tapicerka. Do tego inżynierowie poprawili wyciszenie.
Pod maską będzie nadal dostępny wolnossący silnik 1.5 o mocy 130 KM (155 Nm). Połączono go z 6-biegową skrzynią mechaniczną lub opcjonalną CVT. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 10,2 sekundy, a średnie spalanie wynosi 5,3 l/100 km
Honda już rozpoczęła produkcję odświeżonego HR-V. Auto pojawi się w salonach dopiero w październiku. Wiosną do gamy dołączy turbodoładowany silnik benzynowy 1.5 oraz jednostka wysokoprężna 1.6.