Ssangyong Korando

to nasz stary dobry znajomy

W nieznacznie zmodernizowanej formie kilka lat temu sprzedawano go w Polsce pod marką Daewoo (przez pewien czas kontrolowało Ssangyonga). Sylwetka Korando jest dziełem Kena Greenleya, który zaprojektował też ponadczasowego Bentleya Continentala. Samochód oferowany jest z trzydrzwiowym nadwoziem osadzonym na ramie, zamkniętym lub ze składanym dachem. Wszystkie silniki są konstrukcjami Mercedesa-Benza. Napęd Korando działa w trzech trybach: na tylne koła, na obie osie i obie osie z wykorzystaniem reduktora. W standardzie znajdziesz m.in.: poduszkę powietrzną kierowcy, klimatyzację, mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym (niedostępny do wersji 3.2) oraz osłonę zbiornika paliwa, skrzyni biegów i przedniego zawieszenia.

Cena od: 126 200 zł

Inne wersje silnikowe

2.3 - 150 KM, 214 Nm

3.2 - 220 KM, 313 Nm

* z automatyczną skrzynią biegów

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.