Jeep Wrangler

Jego korzenie sięgają 1940 roku

US Army rozpisała wówczas przetarg na konstrukcję i produkcję lekkiego pojazdu terenowego. Wrangler to praprawnuk zasłużonego wojskowego auta. Bardzo konserwatywna linia nadwozia rzadko ulega większym zmianom. Samochód nie rozpieszcza ani komfortem jazdy, ani wyposażeniem. Jego otwarte nadwozie jest osadzone na ramie nośnej, z przodu i z tyłu zastosowano sztywne mosty napędowe, wahacze wzdłużne i sprężyny śrubowe. W standardzie wersji Sport znajdziesz m.in.: czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, wspomaganie układu kierowniczego, osłony ochronne pod zbiornikiem paliwa i skrzynią rozdzielczą. Klimatyzacja, sprzęt audio czy ABS (niedostępny w wersji z tylnym mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu wewnętrznym Trac-Lok) wymagają dopłaty. Podobnie jak i hard-top. Natomiast składany, tekstylny dach jest w serii.

Cena od: 96 502 zł

Inne wersje silnikowe

2.4 - 143 KM/215 Nm