Korzenie Honkera sięgają Tarpana, którego produkcja zaczęła się w 1972 r. w poznańskiej FSR. Pierwowzór stworzono z myślą o wojskowym zastosowaniu - jego konstrukcja umożliwiała np. zrzucenie auta na spadochronie. W 1984 r. przedstawiono prototyp Honkera, następcy Tarpana - jego seryjna produkcja zaczęła się w 1988 r. Wiele tych samochodów nabyło wojsko i policja, a także leśnicy, straż pożarna i ratownictwo drogowe. W 1996 r. licencję na produkcje Honkerów kupiło lubelskie Daewoo Motor Poland. Po jego bankructwie (październik 2001 r.) od kwietnia 2002 r. do końca 2003 r. Honkery produkowała Andoria-Mot. Obecnie wytwarza je firma Intrall Polska. Honker dostępny jest w wersji hard-top oraz z miękką opończą rozpinaną na pałąkach. Samochód ma solidną ramową konstrukcję. Wyposażenie obejmuje m.in. wspomaganie układu kierowniczego oraz przednie i tylne światła przeciwmgielne.
Cena od: 99 000 zł
* z kołami 16"