ARO 24/32

Rumuńska motoryzacja to nie tylko Dacia rozkwitająca pod okiem Renault

W Cimpulung-Muscel powstają tradycyjne terenówki ARO budowane przy wykorzystaniu ramy nośnej. Zawieszenie przednie jest niezależne (podwójne wahacze poprzeczne i sprężyny śrubowe), z tyłu zastosowano sztywny most i resory piórowe. W Polsce dostępne są dwie serie pojazdów tej marki - 24 i 32. ARO 243 ma trzydrzwiowe nadwozie, podczas gdy model 244 - pięciodrzwiowe. Seria 32 to pikap, 330 - trzydrzwiowy, 324 - czterodrzwiowy, zaś 328 to cztero-drzwiowy przeszklony furgon. W samochodach nie brakuje polskich podzespołów. Ręczna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach Eaton pochodzi z Tczewa, zaś wysokoprężny silnik - z Andrychowa. Jednostka napędowa o pojemności 2,4 litra dostępna jest w dwóch wersjach - o mocy 90 lub 102 KM.

Cena od: 72 000 zł

Inne wersje silnikowe

2.4 - 90 KM, 205 Nm

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.