Hyundai i20 po face-liftingu ma przeprojektowany zderzak, kaskadowy grill oraz zmienioną linię tylnego zderzaka i układ reflektorów. Miejsce na tablicę rejestracyjną trafiło na klapę bagażnika. Część z tych zmian pozwoliła upodobnić odświeżonego i 20 do modelu Kona. W nowej wersji pojawiły się 15- i 16-calowe felgi.
Pod maską Hyndaia i20 znajdziemy dwa silniki benzynowe do wyboru. Na polski rynek trafią wersje z motorem o pojemności 1,2 litra, dostępnym w dwóch wariantach: 75 i 84 KM. Alternatywnie można wybrać turbodoładowany, litrowy silnik o mocy 100 KM - dostępny z manualną lub 7-stopniową skrzynią dwusprzęgłową.
Hyundai i20 po face-liftingu oferuje pięć różnych wersji wyposażeniowych. Na początek trafi do salonów limitowana specyfikacja i20 Launch. Podstawowa wersja wyposażenia z najsłabszym silnikiem kosztuje katalogowo od 47 900 zł, w promocji na premierę - 44 900 zł. Topowa wersja Premium z najmocniejszym silnikiem i skrzynią DCT kosztuje 75 tys. zł.
Dla porównania cennik Ibizy otwiera 48 900 zł, Polo - 44 490, a Kia Rio - 48 990 zł.
WERSJA CLASSIC
WERSJA CLASSIC PLUS
WERSJA LAUNCH
WERSJA COMFORT
WERSJA PREMIUM