Nowa generacja powstała na platformie EMP2 - jest modułowa i oferuje jeszcze więcej przestrzeni w kabinie. Dzięki trzem niezależnym i składanym fotelom można uzyskać płaską podłogę aż do fotelu pasażera z przodu. Samochód jest dostępny w dwóch wersjach nadwozia M i XL - 4,40 m oraz 4,75 m - z pięcioma lub siedmioma miejscami. W krótszej wersji zmieścimy przedmioty o długości 2,70 m, a w przypadku największego wariantu nawet 3,05 m. Pojemność bagażnika to 775 litrów (wersja M).
Pod maskę trafią znane jednostki wspomagane przez turbodoładowanie. Podstawowa jednostka to benzynowy 1.2 PureTech o mocy 110 KM. Alternatywą jest wysokoprężny silnik 1.5 BlueHDI oferowany w trzech wariantach mocy: 75, 100 i 130 KM. W zależności od silnika producent oferuje 5- lub 6-biegową skrzynię manualną lub zupełnie nowy, 8-biegowy automat.
Na liście wyposażenia opcjonalnego znajdziemy takie elementy, jak kolorowy wyświetlacz przezierny (Head-up Display), tempomat adaptacyjny z funkcją zatrzymania pojazdu, elektryczny hamulec postojowy, kamerę cofania z funkcją Top Rear Vision, system Grip Control z funkcją Hill Assist Descent i system stabilizacji toru jazdy przyczepy. Oprócz tego będzie dostępna łączność Connect Navi oraz ładowanie bezprzewodowe smartfona.