"M" jak mobilność - oto nowa marka od Volvo

Producenci samochodów coraz częściej szukają rozwiązań, które pozwolą odejść od tradycyjnej produkcji samochodów na rzecz dostarczania mobilności. Tym właśnie zajmie się "M".

Szwedzka firma wprowadzi na rynek markę „M”, która w żadnym wypadku nie nawiązuje do sportowych modeli z Bawarii. Zamiast tego zintegruje wszystkie usługi związane z mobilnością. W ofercie pojawi się „dostęp na żądanie do samochodów i usług” – ta oferta obejmie program Sunfleet, czyli ofertę car-sharingową szwedzkiej marki składającą się z floty 1700 samochodów.

Szef działu mobilności w Volvo powiedział, że dostępne obecnie usługi są alternatywą dla taksówki lub transportu publicznego, ale szwedzka firma zamierza ułatwić korzystanie z tych rozwiązań, żeby maksymalnie zaoszczędzić czas klientów.

Sztokholm będzie bazą operacyjną dla marki M, ale już wiosną przyszłego roku Volvo uruchomi programy testowe w USA i Szwecji

Więcej o:
Copyright © Agora SA