W zlocie wzięło udział 114 samochodów spod znaku trzech diamentów i 400 osób, które przejechały rajd na orientację, podzielony na trzy kategorie: turystyczną, turystyczno-terenową oraz terenową. Dzięki zróżnicowanej trudności tras, załoga każdego samochodu, niezależnie od jego dzielności terenowej (od osobówek, przez SUV-y, po pełnokrwiste terenówki), mogła wziąć udział w zabawie.
Wyjątkowo licznie był reprezentowany nowy model SUV-a Mitsubishi, Eclipse Cross. Mimo zdecydowanie miejskiego charakteru samochody wróciły do bazy zlotu z tarczą - poradziły sobie również po zjechaniu z asfaltu. Uczestnicy zlotu mogli przetestować najnowszego SUV-a w czasie jazdy próbnej, a także przejechać terenowy tor samochodami Pajero Adventure i L200 Animal.
Trudność tras, zaplanowanych na terenie niezwykle malowniczej Kotliny Jeleniogórskiej, była dobrana idealnie, a zadania i zagadki zorganizowane przez organizatorów, ciekawe.
Jak zwykle najlepsza okazała się atmosfera, dzięki której rywalizacja zeszła na dalszy plan, a uczestnicy wykazali się solidarnością podczas trudnych chwil, bo były i takie. W zlocie poza właścicielami samochodów japońskiej marki, uczestniczyli pracownicy polskiego oddziału Mitsubishi Motors z prezesem Yasuyuki Oyama na czele oraz energiczna i urocza ambasadorka marki - Anna Cieślak. W zlocie wzięli udział również przedstawiciele MRDE - europejskiego ośrodka badań i rozwoju Mitsubishi: pani Natsuko Kojima oraz Masaya Ota, szef MRDE.
Do zobaczenia za rok!