Audi A6 - ceny w Polsce. Wiemy, ile kosztuje nowa limuzyna
Poznaliśmy właśnie polskie ceny nowego Audi A6. Zamawiać nową limuzynę będzie można pod koniec maja.
Na początek, polscy klienci otrzymają dwie wersje silnikowe do wyboru. Sześciocylindrową, benzynową o mocy 250 kW (340 KM) z automatyczną skrzynią biegów S tronic i systemem mild-hybrid oraz wysokoprężną o mocy 210 kW (286 KM) z ośmiostopniową automatyczną skrzynią tiptronic i również z systemem mild-hybrid.
Ceny nowego Audi A6 w Polsce:
- Silnik wysokoprężny o mocy 286 KM - od 296 600 zł
- Silnik benzynowy o mocy 340 KM - od 303 900 zł
Standardowe wyposażenie nowego Audi A6 to m.in.:
- diodowe reflektory przednie i światła tylne,
- dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja,
- rozbudowany system poduszek powietrznych,
- napęd na cztery koła quattro.
Audi A6 2018 fot. Audi
Konkurenci Audi A6 w Polsce
Jak nowe Audi A6 wypada na tle konkurentów? Mercedes oferuje nad Wisłą wysokoprężną Klasę E w wydaniu 400d 4Matic, za którą trzeba zapłacić 298 800 zł. Jest drożej od Audi o 2 200 zł, ale Mercedes oferuje znacznie więcej mocy - 340 KM. Po benzynowej stronie mocy nowemu Audi A6 trudno znaleźć konkurenta w salonie Mercedesa. Daimler ma albo dużo słabsze silniki od Audi, albo dużo mocniejsze ze znaczkiem AMG. Z porównaniami trzeba się więc wstrzymać aż poznamy pełną ofertę A6.
Kosztujące 303 900 zł, 340-konne, benzynowe Audi A6 ma w BMW bezpośredniego konkurenta. To BMW 540i xDrive o identycznej mocy. BMW wycenia swoją limuzynę na 308 400 zł. Droższy jest również diesel 530d xDrive o mocy 265 KM - kosztuje wyjściowo 305 000 zł.
Audi A6 2018 fot. Audi
Nowe Audi A6 - najważniejsze informacje
Nowe Audi A6 urosło. Limuzyna z Ingolstadt mierzy teraz 4 939 mm długości, 1 886 mm szerokości i 1 457 mm wysokości. Z kolei rozstaw osi wynosi 2 924 mm. Producent chwali się, że dzięki temu nowe A6 jest znacznie przestronniejsze i poprawiono przestrzeń nie tylko na nogi, ale także nad głowami i na wysokości ramion. Bagażnik pomieści dokładnie tyle, co w poprzedniku (530 l), ale ma być bardziej ustawny, a dostęp do niego łatwiejszy.
Wszystkie jednostki napędowe w nowym Audi A6 są wyposażone w nową technikę mild-hybrid. W przypadku silników V6, technika ta bazuje na głównej sieci pokładowej 48 V, natomiast w przypadku jednostek czterocylindrowych, na sieci 12 V. W obu przypadkach, za dostarczanie energii do układu odpowiada alternator – rozrusznik RSG, współpracujący z akumulatorem litowo-jonowym. Dzięki niemu, Audi A6 jadące z prędkością od 55 do 160 km/h, może „żeglować” przy wyłączonym silniku.
Projekt wnętrza nawiązuje oczywiście do flagowego modelu A8 - to ten sam elegancki projekt z nowymi wirtualnymi zegarami i systemem multimedialnym z dwoma dużymi ekranami.
-
Youtuber wybrał się na miasto wszędołazem Sherp. To nie był najlepszy pomysł [WIDEO]
-
Na A1 rusza odcinkowy pomiar prędkości. 91 proc. kierowców przekracza tam prędkość
-
Zmiany w przeglądach w 2021 r. Zdjęcia, które zrobi diagnosta to tylko początek listy
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Kulig pod Elblągiem skończył się na drzewie. Piętnastolatka walczy o życie w szpitalu
- Warszawa. Na moście Poniatowskiego stanie sześć fotoradarów. Mają poprawić bezpieczeństwo
- Znamy oferty na kolejny fragment autostrady A2. Pojedziemy szybciej od Siedlec do Białej Podlaskiej
- Pijani, z zakazem kierowania i na holu uciekali przed policją. Skrajna bezmyślność i przestępstwo
- Rok 2020, czyli rok rekordowych spadków. Polska na tle innych państw UE wypada nieźle
- Z Kamazami nie ma żartów. Przekonał się o tym pilot helikoptera [WIDEO]
Forum
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (12)
- Uszkodzone lusterko Belgia (20)
- Posłuchali rady trypla. Dziecko walczy o życie. (21)
- Kuligi rozpoczęto. Chociaż sezon już sie kończy. (28)
- OT czarny humor jak jedzenie... (23)
- Dlaczego ubezpieczenia są drogie (51)
- Pizdowatość drogowa. (59)
- Prawko kat B i nowe uprawnienia (8)
- Kuligi czas zacząć. (61)
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (23)