Po sukcesie edycji Premiere Edition, model A110 będzie dostępny w nowych, limitowanych wariantach Pure i Legende. Wersja Pure jest ukierunkowana na entuzjastów jazdy. W kabinie zamontowano ultralekkie fotele kubełkowe Sabelt ważące zaledwie 13 kg, a wszystko jest podporządkowane utrzymaniu masy poniżej 1,1 tony. Oprócz tego samochód wyposażono w takie dodatki jak klimatyzacja i nawigacja satelitarna.
Przeczytaj także: Policja korzysta z nieoznakowanych ciężarówek do łapania piratów drogowych
Za dopłatą można zamówić hamulce Brembo i adaptacyjny układ wydechowy. Na liście wyposażenia znajdziemy komfortowe fotele, które są standardem w wersji Legende. Ta wersja jest ukierunkowane na codzienną jazdę i komfort. Za dopłatą można zamówić dwa systemu audio marki Focal, nowe wzory felg oraz kolory nadwozia.
Obie wersje mają pod maską turbodoładowane 248-konne silniki benzynowe o pojemności 1,8 litra. Cała moc trafia na tylną oś za pośrednictwem 7-stopniowej skrzyni dwusprzęgłowej. Lekkie Alpine A110 rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy a prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Producent ujawnił cenniki – od 54 700 euro za wersję A110 Pure, a za wersję A110 Legende trzeba zapłacić od 58 500 euro.
Przeczytaj także: Toyota Auris - trzecia generacja z mocną hybrydą ale bez silnika Diesla?
Oprócz dwóch, drogowych nowości Apine zaprezentowało wersję A110 GT4 przeznaczoną na tor. Samochód powstał przy współpracy partnera wyścigowego - firmy Signatech. Wyścigówkę wyposażono w pakiet ospojlerowania poprawiający docisk, hamulce Brembo, opony typu slick oraz sekwencyjną skrzynię biegów. W kabinie zainstalowano klatkę bezpieczeństwa, kubełkowe fotele oraz dodatkowe wzmocnienia i gaśnicę. Układ klimatyzacji jest dostępny w opcji.
Dostawy pierwszych egzemplarzy Alpine A110 GT4 rozpoczną się jeszcze w tym roku. Pierwsi klienci będą mogli odebrać swój samochód i przygotować go przed kolejnym sezonem. Dotychczasoi właściciele A110 Cup będą mogli ulepszyć samochód do speyfikacji GT4.