Na pierwszy rzut oka samochód wygląda identycznie jak poprzednia wersja. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej, zauważymy, że wprowadzono kilka zmian. Osłona chłodnicy jest teraz wykończona matowym, srebrnym lakierem, a w przednim zderzaku dołożono nowe wloty powietrza. Z tyłu zainstalowano nowe, okrągłe końcówki wydechu i dyfuzor. W ramach opcjonalnego AMG Night Package pojawiło się kilka elementów pokrytych głębokim, czarnym lakierem. Z przodu i z tyłu zmieniła się grafika lamp, a samochód postawiono na nowych felgach dostępnych w rozmiarach 18- i 19-cali.
W kabinie jest teraz dostępna cyfrowa deska rozdzielcza oraz urządzenie multimedialne z ekranem o przekątnej 10,25-cala. Pojawiła się też nowa kierownica obszyta skórą Nappa ze spłaszczonym dnem.
Pod maską również wprowadzono kilka istotnych zmian. Jednostka V6 o pojemności 3-litrów ma teraz większe turbosprężarki, co przełożyło się na wzrost maksymalnej mocy o 23 KM. W sumie auto dysponuje 385 KM przy 6100 obr./min. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie – 520 Nm przy 2500 obr./min. Podobnie jak w dotychczasowej wersji, za przekazywanie napędu na tylną oś odpowiada 9-biegowa skrzynia automatyczna. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w niecałe 4,7 sekundy. Prędkość maksymalna to 209 km/h.
Auto pojawi się w salonach jeszcze w tym roku. Producent nie opublikował jeszcze oficjalnych cenników.