Komentarze (71)
Jak dbać o turbosprężarkę
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: szypr

    0

    to przez to, ze trump renegocjowal umowe ograniczającej program nuklearny republiki islamskiej podwyzszyly sie ceny paliw. nie tam przez jakies oplaty emisyjne.

  • Gość: Jubel

    0

    to przez to, ze trump renegocjowal umowe ograniczającej program nuklearny republiki islamskiej podwyzszyly sie ceny paliw. nie tam przez jakies oplaty emisyjne.

  • Gość: Jubel1

    0

    Wiedziałam, że przemysł naftowy w Wenezueli prędzej czy później dobiegnie załamania.

  • Gość: Jubel1

    0

    Jak cena paliwa tak szybko poszła w górę to możliwe że tak samo szybko spadnie.

  • Gość: dobry

    0

    Mogłem się tego spodziewać po Trumpie, po jego decyzji wysokie ceny zostaną z nami na dłużej.

  • Gość: anty

    0

    podobno lotos ma poniesc koszty oplaty emisyjnej. na ludziach ma sie to nie odbic.

  • Gość: pqe

    0

    oplata emisyjna nie odbije sie na nas. to beda pokrywaly paliwowe korporacje, a nie ludzie. przeciez to nie przez to podrozalo paliwo tylko przez arabow i zydow

  • Gość: Spark

    0

    to ze podniosly sie ceny paliw to nie znaczy ze nie spadna. moim zdaniem to chwilowy kryzys. byleby nie pojawily sie znowu jakies czynniki podnoszace ryzyko.

  • Gość: Jac00

    0

    To dobra mobilizacja na przesiadkę na rower, oszczędność i aktywność to lubię!

  • amorvertical

    0

    Ale on pisze o turbince Kowalskiego do Malucha?

  • ws21

    Oceniono 12 razy 0

    Co za bzdury. Jakie to studia techniczne ma redaktor ze kwestionuje wytyczne inżynierów z fabryk które samochód wyprodukowały? Bo jak znam życie to redaktor jest klasycznym humanistą, matematyka i fizyka to wróg. Ale się wymądrza, no bo wierszówka nie śmierdzi, coś trzeba napisać. Proponuje wymieniać olej w silniku przy każdym tankowaniu. Silnik się odwdzięczy, gorzej w portfelem. Ja wymieniam co 30 000 km, tak jak producent zaleca. Użytkuję 2 diesla, pierwszy pokonał bezawaryjnie 230 000 km, ten już 100 000 km. Rady pismaków mam gdzieś .....

  • kapitan_rzbik

    Oceniono 14 razy 0

    nie wiem jak w innych ale w mercedesie benzynowym z kompresorem temat awaii turbiny wogole nie istnirje, możecie przkopać fora , nic nie znajdziecie o turbinie jedynie napis na tylnej klapie

  • Gość: Marek

    Oceniono 1 raz -1

    tylko na polskich stacjach paliwo drozeje wolniej, bo oni staja przeciw zydom i amerykanom co podnosza ceny

  • Gość: Axel

    Oceniono 9 razy -1

    Turbo jest ok, ale w nowym aucie.Po 150tys takie auto sie sprzedaje i kupuje nowe albo bierze w leasing. W USA nikt nie kupuje aut niemieckich tylko wszyscy biorą w leasing i po 3 latach pozbywają sie aby uniknac drogich napraw.

  • swinton

    Oceniono 9 razy -5

    Chwala Bogu ja nie mam turbosprezarki... Mam cós co nazywaja twin-turbo.

  • Gość: Ziomal

    Oceniono 15 razy -5

    Aby turbina działała nam długo a my żebyśmy byli szczęśliwi to nie należy wkładać palców ani nosa do niej bo można uszkodzić łopatki a ch. z palcami bo odrosna, czy nos odrosnie chyba nie bo widziałem gościa bez nosa pewnie włożył go do turbiny.Nie słyszałem aby turbina padła po 40 czy 50 tyś. bo nawet chińskie znacznie dłużej wytrzymują no chyba ze ktoś jeszcze próbował w niej grzebać pogrzebaczem.Bardziej durnego art. nie czytałem.Napisane aby cos napisać to lepiej bylo napisać jak sie zesrac aby się nie zesrac i to był temat

  • Gość: bmw 330i

    Oceniono 28 razy -6

    jak porównuje auta z turbo ..to jak facet impotent........ który musi się wspomóc czymś żeby działało.dobrze...haha....... produkują te gowniane silniczki 1.2...z turbo... i po 200tys silnik na śmietnik............ wole wolnossące z dużą pojemnością.... które bez problemu zrobią ponad 500tys km.....przelotu

  • Gość: Jasiek

    Oceniono 14 razy -6

    Jeśli to ma być 30-50 tys km, to chyba lepiej jeśli samochód miałby kompresor. Przynajmniej smarowanie ma oddzielne i chyba prościej wymienić.
    Mylę się?

  • Gość: peter

    Oceniono 19 razy -7

    Ha, ha, ha - co za bzdury. Te porady są dobre ale dla użytkowników klekotów na olej napędowe. Nowoczesny silnik benzynowy turbo np. Fordowski EcoBoost jest bez obsługowy i nie wymaga żadnych czarodziejskich zabiegów oprócz oczywiście wymiany oleju i filtra podczas przeglądu.

  • Gość: en

    Oceniono 27 razy -17

    jak bym czytał artykuł w latach 80-90 tych
    wtedy była era turbo ale szybko sie wycofano właśnie ze względów na szkodliwe emisje i monstrualne zużycie PALIWA
    i tak po 20 latach niemcy wskrzesili archaizm i mamy znowu problem

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX