Toyota Aygo od zawsze była jednym z najbardziej wyróżniających się małych autek na rynku. Aygo po liftingu prezentuje się jeszcze ciekawiej.
Nowa Toyota Aygo zachowuje rozpoznawalny znak X z przodu. Styliści przeprojektowali przednie reflektory, grill oraz zderzaki. Z boku uwagę zwraca bardziej rozbudowana w trzech wymiarach przednia część oraz obrys tylnych reflektorów, dzięki którym samochód wygląda, jakby był w ciągłym ruchu. Tył zdobią nowe światła do jazdy dziennej LED o rozpoznawalnym kształcie.
Odświeżone AYGO jest dostępne w dwóch nowych odsłonach – z nowym lakierem Magenta i w wersji czarnej z niebieskimi akcentami stylistycznymi.
Przy okazji liftingu Toyota unowocześniła tablicę rozdzielczą. Bardziej wyrafinowana kolorystyka wnętrza łącząca szarość Quartz Grey i lśniącą czerń Piano Black komponuje się z nowymi wzorami tapicerek. Odświeżona Toyota Aygo będzie dostępne w wersjach x oraz x-play. Każda konfiguracja wyróżnia się własnymi elementami stylistycznymi – wykończeniem przedniego zderzaka, obręczami kół oraz aranżacją wnętrza.
W wersji x-play w standardzie dostaniemy klimatyzację oraz system multimedialny x-touch z 7-calowym ekranem dotykowym.
Oferta Toyoty Aygo wzbogaci się także od dwie odmiany Selection:
Pod maską Toyoty Aygo będzie pracował 3-cylindrowy, 12-zaworowy silnik DOHC VVT-i o pojemności 998 cm3. Moc silnika została zwiększona do 72 KM (53 kW) przy 6 000 obr./min., zaś moment obrotowy wynosi 93 Nm przy 4 400 obr./min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s (o 0,4 s szybciej) i rozpędza się do 160 km/h.
Średnie zużycie paliwa dla standardowej wersji zostało ograniczone z 4,1 do 3,9 l/100 km. Wersja Eco przyniesie dodatkowe oszczędności - ma zużywać tylko 3,6 l/100 km.
Pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense zapobiega kolizjom lub ogranicza ich skutki w wielu różnych sytuacjach na drodze. Na liście nowoczesnych systemów znajdziemy m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) oraz układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) .