Honda Jazz to bardzo praktyczny, miejski samochód, który właśnie przeszedł face-lifting. Nowy wygląd nawiązuje do aktualnego designu samochodów dostępnych w gamie japońskiego producenta. Zmieniono wygląd przedniego zderzaka, który ma teraz ostrzejsze kontury wokół wlotów powietrza. W poszerzonym tylnym pasie podkreślono czarną linię rozciągającą się nad dolną sekcją. W ofercie pojawił się nowy, metalizowany lakier Skyride Blue.
Do tej pory w modelu Jazz był dostępny silnik benzynowy 1.3 i-VTEC o mocy 102 KM. Teraz dołączy do niego jednostka benzynowa o mocy 130 KM. Oprócz wyższej moc silnik cechuje się niskim spalaniem – producent podaje zużycie 5,4 l/100 km w cyklu mieszanym. Silnik jest dostępny ze skrzynią CVT, którą przekonstruowano pod kątem płynnej i dynamicznej reakcji podczas przyspieszania.
Zobacz także: Pierwsza jazda nową Hondą Jazz i Hondą Civic z dieslem 1.6 i-DTEC - Kosmetyczne zmiany
Nowy silnik jest dostępny w połączeniu z pakietem Dynamic. Auto wyróżnia się cieńszym przednim splitterem umieszczonym poniżej osłony chłodnicy. Z tyłu znajdziemy trzyczęściowy dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem. Oprócz tego pojawiło się wykończenie czerwoną linią. Pakiet zawierza lampy przednie wykonane w technologii LED, lampy przeciwmgielne, spojler na klapie bagażnika oraz czarne obręcze w rozmiarze 16 cali. We wnętrzu zainstalowano tapicerkę z prążkowanym wzorem, a kierownica i gałka skrzyni biegów jest obszyta skórą ozdobioną pomarańczowymi szwami.
Na liście standardowego wyposażenia znajdziemy: tempomat, podgrzewane fotele, system automatycznych świateł oraz system City-Brake Active. Bogatsze wersje wyposażeniowe zawierają system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect z 7-calowym ekranem dotykowym, kamerę cofania, dostęp bezkluczykowy oraz systemy bezpieczeństwa rozpoznające znaki drogowe i ostrzegające przed kolizją czy zmianą pasa ruchu.
Zobacz także: Wystawił na sprzedaż starą Hondę. Teraz każdy chce ją kupić