DS7 już w Polsce. Znamy wersje i ceny

Lada moment nad Wisłą zadebiutuje model, który zapoczątkuje nowy rozdział w historii francuskiej marki. Model DS7 Crossback to technologiczny bliźniak Peugeota 3008, Opla Grandlanda i Citroena C5 Aircross.

Marka DS funkcjonuje od jakiegoś czasu w grupie PSA zupełnie niezależnie. Nowy model ma być konkurencją dla samochodów takich graczy jak Audi, BMW czy Mercedes. Pierwsze doniesienia mówiły o cenie wersji bazowej na poziomie 124 900 zł, bez opcji dodatkowych. W końcu producent ujawnił nieco więcej szczegółów na temat wyposażenia.

W wersji Chic znajdziemy m.in. koła aluminiowe 17-calowe, reflektory ksenonowe, klimatyzację manualną, obszyty skórą wieniec kierownicy, ekran dotykowy 8", tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz automatyczny system hamowania (działa do 85 km/h). Tak wyposażony egzemplarz z silnikiem PureTech 130 i 6-biegową skrzynią ręczna kosztuje od 124 900 zł.

Wersja Be Chic ma na pokładzie relingi dachowe, dwustrefową klimatyzację automatyczną, czujniki parkowania z tyłu, bezprzewodowe uruchamianie samochodu, a także cyfrową tablicę przyrządów 12,3" itp. Cennik startuje od 132 900 zł z silnikiem PureTech 130 i 6-biegową skrzynię manualną.

Wariant So Chic za 138 900 zł oferuje m.in. obręcze 18-calowe, czujniki parkowania z przodu, kamerę cofania, elektryczną regulację lędźwiową fotela kierowcy, szyby przyciemniane oraz możliwość automatycznego rozpoznawania znaków drogowych.

Najbogatsze wyposażenie Grand Chic z sinikiem PureTech 180 i 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów ma na liście reflektory Full LED, bezkluczykowy dostęp i uruchamianie silnika, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, ekran dotykowy 12", ładowarka indukcyjna do smartfona itd. Za taki model zapłacimy od 186 900 zł.

DS7 Crossback - ceny w Polsce

CHIC
- PureTech 130 + man6: od 124 900 złotych

BE CHIC
- PureTech 130 + man6: od 132 900 złotych
- PureTech 180 + aut8: od 150 900 złotych
- PureTech 225 + aut8: od 162 900 złotych
- BlueHDi 130 + man6: od 139 900 złotych
- BlueHDi 130 + aut8: od 148 400 złotych
- BlueHDi 180 + aut8: od 163 400 złotych

SO CHIC
- PureTech 130 + man6: od 138 900 złotych
- PureTech 180 + aut8: od 160 900 złotych
- PureTech 225 + aut8: od 168 900 złotych
- BlueHDi 130 + man6: od 145 900 złotych
- BlueHDi 130 + aut8: od 154 400 złotych
- BlueHDi 180 + aut8: od 169 400 złotych

GRAND CHIC
- PureTech 180 + aut8: od 186 900 złotych
- PureTech 225 + aut8: od 198 900 złotych
- BlueHDi 180 + aut8: od 195 400 złotych

Czy twoim zdaniem DS7 Crossback odniesie sukces w Polsce?
Więcej o:
Komentarze (39)
DS7 Crossback - ceny, dane techniczne, zdjęcia
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jack_flash

    Oceniono 3 razy -3

    1.3 crossback. Widzę jak będzie łatwo wyprzedzić TIR-a na autostradzie, gdy na lewym ciągną 150+.

  • Gość: carlos sainz

    Oceniono 3 razy -3

    lecta , lecta , bo zabraknie ha ha ha wersja shit a nie chic LOL

  • Gość: MUSS

    Oceniono 8 razy -2

    Zapewniam, że nikt kto ma kasę na Audi czy BMW nawet nie spojrzy na cos takiego. Z wrzaskliwym silniczkiem. Nawet jak zerżnie się przód z Q5.

  • Gość: Trabancia

    Oceniono 6 razy -2

    to Duster tylko z innymi plastikami.

  • Gość: Hola

    Oceniono 16 razy 0

    A co ma taki pojazd z mocą 130-180KM do Audi, BMW czy Merca? Nawet jeżeli optycznie prezentuje sie ładnie, to nie jest ta sama liga.

  • Gość: analityk

    Oceniono 3 razy 1

    tylko czy zastanawiacie się czyja to wina ? jakie lobby wymuszana producentach te chore eko fikcyjne normy ? Piesek Merkel Makaron i podobne marionetki robią swoje ! Mercedes już nie wyprodukuje c 63 AMG z V8 > czeka to każdą markę . Wiele zależy od ludzi, zakładając, że demoatyczne wybory istnieją. Nie zapominajmy o tym ! Polityla przekłada się na każdą sferę życia nawet na ten wyżyłowany silnik ! Znam dziesiątki francuzów masowo kupujących nieruchomości w Polsce, emerytowanych i młodszych przenoszących tu swoje rodziny ( swoich rodzicó) - nie bez powodu.

  • antirussia81

    Oceniono 9 razy 1

    Trzeba być naprawdę fanatycznym frankofilem, żeby kupić to cudo.

  • Gość: V12

    Oceniono 5 razy 1

    Może by tak jakiś silnik o 12 lub chociaż 8 cylindrach bo inaczej nie da się mówić o marce premium.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX