BMW serii 2 Active i Gran Tourer - BMW odświeża kontrowersyjne modele

Obydwa modele wzbudziły w dniu premiery sporo głosów krytyki, ale po kilku latach zdążyły się spowszednieć na drogach - a do tego sprzedają się całkiem nieźle. Teraz przyszedł czas na face-lifting BMW Serii 2 Active Tourer i Gran Tourer.

BMW postanowiło w dyskretny sposób wprowadzić na rynek odświeżoną Serię 2 Active Tourer i Gran Tourer. Pierwsze w historii przednionapędowe minivany z Bawarii będą teraz dostępne w dwóch zupełnie nowych kolorach: Jucaro Beige i Sunset Orange. Do tego klienci będą mogli przebierać w palecie sześciu nowych wzorów felg w rozmiarach od 17 do 19 cali.

Na pierwszy rzut oka ciężko odgadnąć, co zmieniło się w wyglądzie zewnętrznym.  Styliści delikatnie odświeżyli wygląd przednich lamp, a tylne lampy LED otrzymały nową grafikę. Pojawiły się też nowe światła przeciwmgielne, a osłona chłodnicy otrzymała zmieniony kształt. Z tyłu zainstalowano większe końcówki wydechu,  a wersje z silnikami 4-cylindrowymi pod maską mają cztery końcówki wydechu. Obydwa modele są teraz dostępne w pakiecie M Sport.

Wyposażenie wnętrza wzbogacono w najnowszą odsłonę systemu iDrive oraz urządzenia multimedialne o przekątnej 6,5 lub 8,8-cala. Jak zwykle przy okazji face-liftingu inżynierowie BMW odświeżyli jednostki napędowe. Rozpiętość mocy dla modelu Active Tourer wynosi od 109 do 231 KM, a w przypadku większego Gran Tourera od 109 do 192 KM. Najbardziej oszczędna wersja to 225xe iPerformance z układem hybrydowym plug-in pod maską. Auto przejedzie 45 km na zasilaniu elektrycznym, a średnie spalanie podawane przez producenta to 2,3 l/100 km.

Premiera odświeżonych "dwójek" odbędzie się w marcu na targach w Genewie. Dotychczasowe modele cieszyły się sporym zainteresowaniem - sprzedano 380 tys. egzemplarzy pomiędzy 2014 a 2017 rokiem.

Czy uważasz, że BMW powinno mieć w swojej ofercie serię 2 Active i Gran Tourer?
Więcej o:
Komentarze (18)
BMW serii 2 Active i Gran Tourer 2018 - premiera, lifting, co nowego
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: peg

    Oceniono 1 raz 1

    w podstawie 3 cylindry :)

  • b_fett

    Oceniono 5 razy 1

    cudny i zmienna charakterystyka wspomagania i zawieszenia....uwielbiam

  • antoniferdynand

    Oceniono 8 razy 0

    Podobnie jak mercedes B-klasa - dramat estetyczny i gwałt na marce.

  • Gość: Him

    Oceniono 5 razy -1

    Zdążyły się spowszednieć?

  • Gość: kali mowić

    Oceniono 5 razy -1

    "Obydwa modele wzbudziły w dniu premiery sporo głosów krytyki, ale po kilku latach zdążyły się spowszednieć na drogach" - w jakim ro języku, paniem"redaktorze"?

    Pakiet M-line dostępny był już w dotychczasowych modelach, to żadna nowość.

  • fakej

    Oceniono 16 razy -4

    Niestety BMW 2 to złom

  • Gość: Storan

    Oceniono 24 razy -4

    Jeden z najrozsądniejszych modeli BMW. Właśnie ze względu na swoją niepozorność. Nie rzuca się jakoś przesadnie w oczy, a można go kupić w świetnych wersjach, dających mnóstwo frajdy z jazdy.

  • Black Swan

    Oceniono 9 razy -7

    nie lubia bo to żadne BMW... Prawdziwe BMW to zaczyna się od modelu 3 ( z wyjątkiem modelu GT bo to też jakaś pomyłka) a to co niżej to jakieś popierdółki są...

  • Gość: PP

    Oceniono 19 razy -9

    Kontrowersyjne? Raczej nijakie - dokładnie oddające charakter marki... niby marka o zacięciu sportowym, ale nigdy nie zrobiła porządnego sportowego samochodu w przeciwieństwie do swoich konkurentów - Mercedesa i Audi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX