Każdego roku Consumer Reports przygotowuje zestawienie na temat satysfakcji klientów. Robi to w bardzo prosty sposób. Po prostu zadaje swoim subskrybentom pytanie, czy kupiliby jeszcze raz ten sam samochód? Uczestnicy ankiety mogą ocenić swój samochód w sześciu kategoriach: wrażenia z jazdy, komfort, wartość, wygląd, audio, wyposażenie na pokładzie. Na podstawie tego jest wyliczana ogólna ocena.
W tegorocznym wydaniu ankiety najlepiej wypada Tesla Model S – aż 92 procent klientów przyznało, że kupiłoby ten samochód jeszcze raz. Consumer Reports docenia elektrycznego sedana za wyjątkowe osiągi, dobre przyspieszenie, bezpośredni układ kierowniczy oraz komfortowe warunki jazdy.
Zobacz także: Nowy SUV BMW lada moment w Polsce. Znamy ceny
W pierwszej trójce znalazły się takie modele jak Porsche 911, które otrzymało ocenę od 0,4 proc. gorszą od Tesli, a tuż za nimi uplasował się Chevrolet Corvette z wynikiem na 91,2 proc. Pierwszą piątkę zamykają dwa amerykańskie samochody: Lincoln Continental i Ford F-350. Na szóstym miejscu znalazła się Mazda MX-5, a na siódmym Toyota Prius. Ósme miejsce należy do Tesli Model X, a kolejne to Honda Odyssey i Dodge Challenger