Ford Transit Courier i Connect - odświeżone i lepiej wyposażone
Kilka miesięcy temu Ford odświeżył model Transit Custom, a teraz przyszedł czas na zmianę wyglądu Transita Courier. Mniejszy brat upodobnił się do gamy samochodów osobowych Forda. Wygląda bardziej dynamicznie, dzięki nowym wlotom powietrza z aktywną żaluzją i przeprojektowanym zderzaku. Jednak najwięcej zmian odczują pasażerowie. W kabinie pojawiły się nowe materiały, a zaprojektowana na nowo deska rozdzielcza pomieści ekran dotykowy o przekątnej 6 cali wraz z interfejsem SYNC 3.
Nie obyło się bez zmian pod maską. Ford wprowadził korekty w silnikach (1.5 TDCi i 1.0 EcoBoost), które spełniają teraz normę Euro 6.2. Z oferty zniknęły 5-biegowe, mechaniczne skrzynie biegów, a dostępne są wyłącznie konstrukcje 6-biegowe. Inżynierowie poprawili przełożenia, a aktywna żaluzja pozwoli silnikowi szybciej osiągnąć optymalną temperaturę.
Zobacz także: Ford Transit Custom. Od teraz ostrzejszy wygląd, technologia i oszczędne silniki
W przypadku modelu Transit Connect mamy do czynienia z poważniejszymi zmianami. Stylistyka bardzo mocno odróżnia go od poprzedniego modelu. Projektanci zaprojektowali całkowicie nowy pas przedni – zmieniono reflektory ksenonowe, zderzak oraz maskę. Elementem wyróżniającym jest sześciokątny grill oraz światła do jazdy dziennej LED.
W kabinie zamontowano zupełnie nowy kokpit z centralnie umieszczonym ekranem systemu SYNC3. Wyposażenie tej wersji jest teraz bogatsze, poprawiono jakość materiałów i ergonomię.
Pod maską Transita Connect pracują silniki dostosowane do normy Euro 6.2 - jednostki 1.5 EcoBlue mają nowy układ wtryskowy, doładowanie i system oczyszczania spalin. Jednostka 1.0 EcoBoost otrzymała nową głowicę, układ zasilania i oczyszczania spalin. Spokojna jazda z niskim obciążeniem pozwala odłączyć jeden cylinder w celu zmniejszenia spalania. Z ulepszonymi silnikami współpracują 6-biegowe przekładnie mechaniczne oraz opcjonalny, 8-biegowy automat.
Zobacz także: W pogoni za marzeniami. Przejażdżka Fordem Mustangiem Shelby GT350R po torze
Pierwsze egzemplarze Forda Transita Courier i Connect pojawią się dopiero w połowie przyszłego roku. Pierwsze zamówienia można składać wiosną 2018 roku.
-
Chciał spalić gumę Mercedesem-AMG, ale nie wiedział, że musi wyłączyć trakcję. Samochód doszczętnie spłonął [WIDEO]
-
Nowa Skoda Fabia przyłapana bez kamuflażu. Wkrótce oficjalna premiera
-
Test nowej Toyoty w bojowych warunkach. Górale jej nie oszczędzają. "Samej farby jest pół tony"
-
Nie będzie zakazu wyprzedzania się ciężarówek. Ministerstwo: nie wydaje się uzasadniony
-
Volvo XC60, czyli lider w swoim segmencie. Co oferuje ten szwedzki SUV?
- Opinie Moto.pl: Hyundai Tucson - samochód, który nie ma żadnych wad
- Suzuki Jimny wraca do sprzedaży jako ciężarówka. Zmiana homologacji sposobem na przetrwanie
- Hyundai wprowadza kolejnego crossovera. Bayon będzie mniejszy od Kony
- Odcinkowy pomiar prędkości na A1. 1300 mandatów w jeden dzień, a to dopiero początek
- Tragiczny finał kuligu na foliowych workach pod Elblągiem. Piętnastolatka nie przeżyła
Forum
- opony dzisiaj (14)
- Po zakaz wyprzedzania przed i na przejsciu ? (21)
- Monitorowanie lokalizacji pojazdu elektr. (27)
- OT mamy pierwszego NOPa (85)
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (39)
- OT - zadania dla Bidena (85)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (43)
- Przekroczyłem 24 pkt., egzamin praktyczny zdany (60)
- Pieszy "KRÓLEM" i nie tylko... Już od czerwca 2021 (61)
- OT - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - warto? (37)