Wersja GSi oferuje już na dzień dobry bogate wyposażenie standardowe. Na liście znajdziemy dynamicznie zestrojony układ zawieszenia FlexRide, napęd na wszystkie koła z systemem wektorowania momentu obrotowego, hamulce Brembo z 4-tłoczkowymi zaciskami, opony Michelin Pilot Sport 4 S i 20-calowe felgi.
Pod maskę może trafić jeden z dwóch silników. Jednostka benzynowa o pojemności 2-litrów oferuje moc 260 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm. Wysokoprężny wariant 2.0 CDTI BiTurbo rozwija 210 KM i 480 Nm. Obydwa silniki połączono z 8-biegowym automatem, oferującym zmianę biegów przy pomocy łopatek.
Zobacz także: Co warto wozić w samochodzie zimą? Te rzeczy mogą być niezbędne
Sportowa Insignia kosztuje wyjściowo 168 tys. zł. W tej cenie producent oferuje wariant benzynowy o nadwoziu sedan. Za wersję kombi trzeba dopłacić 5 tys. zł. Wersja z silnikiem wysokoprężnym jest droższa – kosztuje od 177 500 zł. Konkurencyjna Skoda Superb z nieco mocniejszy silnikiem (280 KM) kosztuje w topowym wyposażeniu Laurin&Klement od 172 680 zł.