A to oznacza, że polski cennik Toyoty Land Cruiser w dalszym ciągu otwiera 189 900 zł. Co się zmieniło w legendarnej terenówce?
Toyota Land Cruiser po faceliftingu zadebiutowała na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie. Producent zaserwował w tym modelu gruntowne zmiany. Przeprojektowano maskę silnika, przednie wloty powietrza, reflektory, zderzak oraz błotniki. W kabinie zmieniono układ deski rozdzielczej z 8-calowym ekranem dotykowym systemu multimedialnego, zestaw elektronicznych wskaźników oraz wyświetlacz 4,2 cala.
Długość japońskiej terenówki zwiększyła się o 60 mm dając w sumie 4840 mm (4565 mm w wersji 3-drzwiowej. Mimo potężnych gabarytów auto ma być nadal łatwe w prowadzeniu. Producent podkreśla, że minimalny promień skrętu wynosi 5,8 metra (5,2 m w przypadku wersji 3-drzwiowej).
Zobacz także: Test Suzuki Ignis 1.2 DualJet SHVS. Mieszczuch idealny?
Odświeżony Land Cruiser występuje w wersji 3- i 5-drzwiowej. Pod maską zainstalowano silnik wysokoprężny 2.8 GD (Global Diesel) z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.
W cenniku są dostępne cztery wersje wyposażenia – Prado, Premium, Invicible oraz Executive. Producent zapewnia, że są bogatsze, a do tego oferują atrakcyjne udogodnienia. Podstawowa wersja Toyoty Land Cruiser Prado jest dostępna w tej samej cenie, co wersja przed liftingiem – 189 900 zł. Producent dołożył w niej wyposażenie za 7 800 zł. Przy zakupie auta w bogatszych wersjach oszczędzamy 6700 zł.
Zobacz także: Nowe BMW X3 w salonach. Znamy ceny niemieckiego SUV-a
Konkurencyjne Mitsubishi Pajero jest droższe. Za podstawową wersję Intense z silnikiem Diesla o pojemności 3,2 litra zapłacimy co najmniej 208 tys. zł.