Nazwa modelu BRZ STI Sport może sugerować, że pod maską znajdziemy turbodoładowany silnik, ale nie tym razem. Samochód napędza 2-litrowa, czterocylindrowa konstrukcja typu bokser o mocy 197 KM.
Na pocieszenie zaserwowano kilka zmian w wyglądzie i pod karoserią. Na dobry początek zainstalowano amortyzatory firmy Sachs oraz nowe, 18-calowe felgi. W bagażniku zamontowano rozpórkę i przy okazji dostrojono tylne zawieszenie, żeby poprawić właściwości jezdne.
Zobacz także: Mazda Vision Coupe i Mazda Kai - Japończycy zapowiadają dwa przepiękne modele
Subaru wyprodukuje zaledwie 100 egzemplarzy w takim wydaniu, każdy pomalowany nietypowym lakierem Cool Grey Khaki.
Druga nowość to specjalne wydanie WRX STI S208 Special Edition. Auto powstanie w nakładzie 450 egzemplarzy i będzie dostępne wyłącznie dla klientów w Japonii. Pod maską pracuje turbodoładowany, 2-litrowy bokser o maksymalnej mocy 324 KM – o 28 KM więcej niż w standardowym wydaniu STI. Inżynierowie Subaru zainstalowali zregulowane zawieszenie Bilstein, układ aktywnego rozdzielania momentu obrotowego na tylnej osi oraz szybszy drążek kierowniczy.
Zobacz także: Lexus LS+ Concept, czyli kolejny krok w przyszłość
Wersja S208 Special Edition wyróżnia się 19-calowymi felgami, małym spojlerem z tyłu oraz całkiem pokaźnym splitterem zamontowanym z przodu. Auto jest dostępne w dwóch kolorach: World Rally Blue Pearl oraz Crystal White Pearl.
Jednak na specjalne życzenie klientów Subaru przygotowało wersję w kolorze Cool Grey Khaki z pakietem NBR Challenge składającym się z wielkiego, tylnego skrzydła oraz karbonowego dachu.