Wersję GTS rozpoznamy już na pierwszy rzut oka po charakterystycznych dodatkach w kolorze czarnym. Przyciemniono klosze reflektorów, wloty powietrza w pasie przednim i nadkolach oraz dwie końcówki układu wydechowego. Całość postawiono na 20-calowych kołach.
Porsche Boxster i Cayman w wersji GTS oferują lepsze osiągi. Inżynierowie przeprojektowali układ dolotowy i zmienili ustawienia turbosprężarki. Dzięki temu 2,5-litrowy silnik bokser oferuje 365 KM maksymalnej mocy – czyli o 15 KM więcej niż w wersji S i o 35 KM niż w poprzedniej wersji bez turbodoładowania. Maksymalny moment obrotowy jednostki to 430 Nm, dostępny w szerokim zakresie 1900-5000 obr./min. Wersja wyposażona w dwusprzęgłową skrzynię PDK i pakiet Chrono przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna to 290 km/h.
Zobacz także: Kubica znów sprawdzał się na torze. Coraz bliżej Formuły 1?
Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy system Porsche Torque Vectoring z mechaniczną blokadą dyferencjału oraz aktywne zawieszenie PASM oferujące obniżony o 10 mm prześwit.
Nowe modele z serii GTS można już zamawiać u niemieckich dilerów. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów już w połowie grudnia tego roku. Ceny startują od 78 160 tys. euro za Boxstera i 76 137 euro za Caymana.