Jaguar podkreśla, że nie tylko wygląd jest mocną stroną najnowszego kombi. Model XF Sportbrake oferuje bardzo dobry rozkład masy, napęd na cztery koła oraz bagażnik o pojemności 565 litrów.
Polski cennik otwiera wersja z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM pod maską. Podstawowa wersja Pure z przekładnią ręczną kosztuje od 199 900 złotych. Wariant z automatyczną skrzynią biegów jest dostępny od 217 100 zł.
W przypadku Jaguara XF Sportbrake dwulitrowy silnik oferuje jeszcze dwa warianty mocy: 180 i 240 KM. Pierwsza kosztuje co najmniej 222 600 zł (234 400 zł z napędem AWD), a mocniejsza wersja z napędem AWD, dostępna od poziomu wyposażenia Prestige to koszt 267 200 zł.
W ofercie znajdziemy 250-konny silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów. W takim wydaniu napęd trafia na tylną oś, a ceny zaczynają się od 238 100 zł. Najmocniejszy diesel w ofercie – wersja 3.0 TDV6 - ma 300 KM mocy i napęd na tylną oś. Taki egzemplarz wyceniono na 356 100 zł, ale cenę końcową można podwyższyć o metaliczny lakier, panoramiczny dach, adaptacyjne lampy LED. Co ciekawe, ceny dodatków zależą od pojemności silnika, a więc za niektóre opcje zapłacimy więcej wybierając trzylitrową jednostkę.
Pierwsze egzemplarze Jaguara XF Sportbrake trafią do polskich salonów już w listopadzie.