W przeciwieństwie do modelu CT 200h zmiany są dużo bardziej widoczne. Lexus otrzymał modyfikacje w obrębie nadwozia i kabiny. Na początek zauważymy nową osłonę chłodnicy, zmienione reflektory, wloty powietrza oraz światła przeciwmgłowe. Z tyłu zamontowano większy wydech, nowe lampy, dokładkę do zderzaka oraz chromowane elementy dekoracyjne.
Pod maską pracuje ten sam napęd hybrydowy, a jego osiągi pozostały niezmienione. Inżynierowie Lexusa dopracowali zawieszenie. Zgodnie z obietnicami odświeżony model ma się prowadzić dużo lepiej niż przedtem. Przy rywalach takich jak Audi Q5, Volvo XC60 i Mercedes GLC, japoński producent nie może pozostawać obojętny na uwagi klientów.
W kabinie pojawił się większy, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 10,3 cala. Ponadto zamontowano nowy kontroler HVAC. Na kokpicie zamontowano nieco większy zegarek oraz poprawiono wykonanie niektórych materiałów.
Nowy Lexus NX 300h po liftingu trafi już niebawem do salonów.