Znamy ceny Citroena C3 Aircross. Jest naprawdę tani!

Citroen C3 Aircross ma zaoferować kierowcom ciekawą stylistykę, chwalone silniki, aż 12 systemów wspomagania prowadzenia i szerokie możliwości personalizacji. Właśnie poznaliśmy jego cenę.

Po bardzo ciepłym przyjęciu przez rynek miejskiego Citroena C3, teraz Francuzi atakują segment B crossoverem. Z długością wynoszącą 4,15 m C3 Aircross idealnie wpisuje się w sam środek klasy. C3 Aircross zastąpi w ofercie minivana C3 Picasso. Technicznie jest bardzo blisko spokrewniony z Oplem Crosslandem X. Ceny nowego SUV-a Citroena rozpoczynają się od 52 900 zł. Citroen już rozpoczął przyjmowanie zamówień.

Za 52 900 zł otrzymamy crossovera z trzycylindrowym silnikiem PureTech 1.2 o mocy 82 KM, który parowany jest z ręczną, 5-biegową skrzynią. W standardzie C3 Aircross ma być wyposażony m.in. w: system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, asystent ruszania na wzniesieniach, alarm niezamierzonego przekroczenia pasa jezdni, tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach.

Citroen C3 AircrossCitroen C3 Aircross fot. Citroen

Pełny polski cennik Citroena C3 Aircross

Silniki benzynowe:

- Live 1.2/82 KM, M5: od 52 900 zł
- Live 1.2/110 KM, M5: od 58 900 zł
- Feel 1.2/82 KM, M5: od 58 900 zł
- Feel 1.2/110 KM, M5: od 64 900 zł
- Feel 1.2/110 KM, A6: od 70 650 zł
- Feel 1.2/130 KM, M6: od 69 300 zł
- Shine 1.2/82 KM, M5: od 66 500 zł
- Shine 1.2/110 KM, M5: od 72 500 zł
- Shine 1.2/110 KM, A6: od 78 250 zł
- Shine 1.2/130 KM, M6: od 76 900 zł

Silniki wysokoprężne:

- Live 1.6/100 KM, M5: od 66 900 zł
- Feel 1.6/100 KM, M5: od 72 900 zł
- Feel 1.6/120 KM, M6: od 78 100 zł
- Shine 1.6/100 KM, M5: od 80 500 zł
- Shine 1.6/120 KM, M6: od 85 700 zł

Citroen C3 AircrossCitroen C3 Aircross fot. Citroen

Jak Citroen C3 Aircross wypada na tle konkurencji?

Segment miejskich crossoverów robi się coraz bardziej zatłoczony. Sprawdźmy jak 52 900 zł Citroena wypada na tle najgroźniejszych konkurentów:

Renault Captur - od 56 900 zł (0.9 Benzyna 90 KM)

Peugeot 2008 - od 54 900 zł (1.2 Benzyna 82 KM)

Opel Mokka X - od 73 050 zł (1.6 Benzyna 115 KM)

Opel Crossland X - od 59 950 zł (1.2 Benzyna 82 KM)

Fiat 500X - od 57 900 zł (1.6 Benzyna 110 KM)

Suzuki Vitara - od 61 900 zł (1.6 Benzyna 120 KM)

Czy Twoim zdaniem z taką ceną Citroen C3 Aircross podbije polski rynek?
Więcej o:
Komentarze (76)
Citroen C3 Aircross - ceny, specyfikacja, wyposażenie, konkurenci
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Grego

    0

    Te crossovery to samochody nie za bardzo wiadomo do czego. Rodzina 2+2(3) potrzebuje małe (Fabia, Panda itp) auto na miasto i minimum średnie bardziej komfortowe na wyjazdy. Ja do miasta kupuję od lat żwawe używki w benzynie (3-4 lata, nie starsze) i pakuję tam sekwencję LPG. Za miasto praktyczne nowe kombi w dieslu.

  • Andrzej Słupecki

    0

    Kupiłem w październiku 2017 Vitarę. Zastanawiałem się nad Citroenem...Citroen wygląda dobrze niestety tylko na promocyjnych zdjęciach w najdroższej wersji!!! Vitara jeszcze tylko z rocznika 2017 będzie dostępna z normalnym 1.6 bez turbo!!!

  • Gość: maruda123

    Oceniono 2 razy 2

    A będziesz bardziej szczęśliwy gdy zmienisz samochód?

  • Gość: hunter

    0

    Wygląda spoko a ciekawe jak się zbiera. Jeżdże od niedawna c3 i nie moge narzekać, bo jak na takie kompaktowe auto jest wygodny i bagażnikc ałkiem pojemny. Jak za takie bajery i wyposażenie to też w sumie niedrogo za niego dałem

  • Gość: Wolfgang

    Oceniono 3 razy 3

    Po przeczytaniu tytulu sądziłem że będzie kosztował ok 39-42 tys zł. To według mnie byłaby dobra cena.

  • Gość: taniość po Polsku

    Oceniono 3 razy -1

    52.900 to tanio , bez klimy radia itd. , oraz z silniczkiem 82 KM ? , to chyba żart ...

  • Darius R

    Oceniono 3 razy -1

    Dacia Duster kosztuje poniżej 40tys. i jest o wiele bardziej niezawodna..

  • Gość: jaco

    Oceniono 12 razy 10

    do 30 000 to tanio.35 000 to w miare tanio.A powyzej to juz standard ktory tani nie jest.Natowmiast od 50 000zl zaczyna sie drogo,a powyzej 60 000 bardzo drogo.To nie sa auta dla kowalskiego

  • dublet

    Oceniono 8 razy 4

    Po kiego grzyba kupować auto na szczudłach, skoro 95% użytkowników nie zjeżdża nigdy z drogi utwardzonej lub asfaltu??? Żeby więcej palił i miał gorsze osiągi Ale żeby sunsiad zazdrościł?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX