Podczas zeszłotygodniowej prezentacji w Sztokholmie Berhard Maier (dyrektor zarządzający Skody) poinformował, że wśród klientów jest spore zainteresowanie SUV-em ze znaczkiem RS. To oznacza, że czeski producent podda taką propozycję pod dyskusję, ale jak dotąd nie zapadły żadne decyzje w tej kwestii.
Aktualna oferta Skody Karoq kończy się na wersji z silnikiem 2.0 TDI o mocy 190 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Topowy wariant połączono z siedmiostopniową skrzynią DSG i napędem na cztery koła rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 211 km/h.
Skoda Karoq ze znaczkiem RS może być wyposażona w ten sam silnik, co bliźniaczy Seat Ateca Cupra. Pod maską SUV-a z Półwyspu Iberyjskiego pracuje jednostka 2.0 TFSI o mocy 300 KM i 380 Nm momentu obrotowego. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie 6 sekund.
Przy okazji rozmów na temat sportowej wersji modelu Karoq padły sugestie na temat wersji hybrydowej z możliwością ładowania baterii z gniazdka. Taka opcja w pierwszej kolejności trafi jednak pod maskę Superba i Kodiaqa.