Porsche 911 GT3 RS | Lekka kosmetyka
Porsche GT3 RS po faceliftingu ma zmienioną przednią część nadwozia. Pod kamuflażem skrywają się nowe wloty powietrza na masce, a przy zderzaku pojawił się zmodyfikowany splitter. Kształty karoserii nie zmieniły się. W zamaskowanym egzemplarzu zamontowano ogromne tarcze hamulcowe z wielkimi zaciskami, które skrywają się pod 10-ramiennymi felgami. Poza wydatnym, tylnym skrzydłem zamontowano niewielki spojler generujący dodatkowy docisk dla tylnej osi.
Poza zmianami w wyglądzie możemy się spodziewać delikatnego zastrzyku w postaci dodatkowej mocy. Standardowo czterolitrowa jednostka typu bokser generuje 500 KM i 458 Nm. Przy okazji faceliftingu na pewno obydwa parametry ulegną zmianie. Niektóre źródła mówią, że pojemność zwiększy się do 4,2 litra. Przy masie wynoszącej zaledwie 1413 kg, taka zmiana na pewno będzie odczuwalna. Niewykluczone, że będzie to ostatnie z serii GT z silnikiem umieszczonym z tyłu. Od jakiegoś czasu nie ustają spekulacje na temat modelu z silnikiem montowanym centralnie.
Harmonogram premier Porsche jest bardzo napięty, ale można się spodziewać, że odświeżone 911 GT3 RS zadebiutuje w 2018 roku, a do salonów wejdzie na początku 2019 roku.
-
Zielona strzałka: mandat nawet 500 zł! Nie zatrzymasz się? Zapłacisz!
-
Nowe strefy parkowania w Warszawie. Abonament mieszkańca tylko jeśli rozliczasz PIT w Warszawie
-
Mandat za złe opony. Ile wynosi i jak go uniknąć?
-
Powstanie Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Zmiany drogowe na Pomorzu
-
Android Auto i Google Maps. Wkrótce dwie ważne zmiany i bonus dla Apple
- Dariusz Wójcik: "W 2030 roku w Polsce może być 1,6 mln samochodów elektrycznych"
- W Mercedesie EQS maska się nie otwiera. Co jest pod spodem i jak nalać płyn do spryskiwacza?
- Wymiana wycieraczek? Zrób to sam!
- Podłączenie akumulatora: najpierw plus czy minus? Jak nie zepsuć baterii?
- Intel wchodzi na rynek autonomicznych pojazdów [WIDEO]